اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان صورت گرفت

برپایی دومین نمایشگاه اشتغال و توسعه در خرم‌آباد

با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان دومین نمایشگاه اشتغال و توسعه توسط دانشگاه علمی کاربردی لرستان در خرم‌آباد برپا شد.

برپایی دومین نمایشگاه اشتغال و توسعه در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس در خرم‌آباد، نماینده ولی فقیه در لرستان ظهر امروز در مراسم افتتاح دومین نمایشگاه اشتغال و توسعه لرستان در خرم‌آباد گفت: استان لرستان دارای ظرفیت و توانمندی‌های فراوانی است که با هدایت اساتید و کارآفرینان باید زمینه پیشرفت این استان فراهم شود.

حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی گفت: کارآفرینی زمینه توسعه اشتغال در استان لرستان را افزایش می‌دهد و نقش این گونه برنامه‌ها می‌تواند در ارتقا و فرهنگ پژوهش و کارآفرینی بسیار مهم باشد.

وی افزود: امکانات این نمایشگاه گویای این است که در لرستان ظرفیت و پتانسیل‌های فراوانی وجود دارد.

میرعمادی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه دستاوردهایی از دانش و حرفه به معنای پیوستگی بین دانش و کارآفرینی نمایش گذاشته شده است، این در صورتی است که کارآفرینی بر مبنای دانش بنیان نهاده شده است.

امام جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: اگر کارآفرینی بر مبنای دانش بنیان باشد، اشتغال پایدار را به دنبال دارد و باعث سودآوری و بهره‌وری می‌شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: باید این گونه نمایشگاه‌ها را گسترش و مورد حمایت خود قرار دهیم، زیرا می‌توانیم در جهت رفع بیکاری گام‌های مهم‌تری را برداریم.

در ادامه رئیس دانشگاه علمی - کاربردی لرستان گفت: نمایشگاه اشتغال و توسعه لرستان در 40 غرفه در مجتمع آموزشی صدیقه کبری خرم‌آباد از امروز تا 28 آذر آماده بازدید علاقه‌مندان است.

سعید محمدزاده خاطرنشان کرد: این غرفه‌ها ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های لرستان در زمینه‌های صنایع دستی، صنایع فعال بخش کشاورزی، صنعت، هنر و ... را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی نحوه کارآفرینی و اشتغال به جامعه عنوان کرد و گفت: با برپایی این نمایشگاه علاقه‌مندان می‌توانند صبح و عصر از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/2304/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول