اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز پیوند حوزه و دانشگاه انجام شد

گردهمایی بزرگان حوزوی و دانشگاهی در دانشگاه یاسوج

در سالروز پیوند حوزه و دانشگاه، بزرگان این دو نهاد تاثیرگذار کشور به میزبانی دانشگاه یاسوج گرد هم آمدند.

گردهمایی بزرگان حوزوی و دانشگاهی در دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، در آستانه فرا رسیدن سالروز پیوند حوزه و دانشگاه، امشب به همت نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در مراکز آموزش عالی کهگیلویه و بویراحمد و بسیج طلاب سپاه فتح مراکز نکوداشت این روز در دانشگاه یاسوج برگزار شد.

در این مراسم که در سالن شهید چمران دانشگاه یاسوج برگزار شد، تنی چند از مسئولان استانی از جمله آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی، نماینده ولی فقیه، فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار و رؤسای دانشگاه‌های این استان حضور داشتند.

در این مراسم، کلیپ‌هایی از فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت وحدت حوزه و دانشگاه به نمایش درآمد و هر یک از سخنرانان به تبیین ابعاد شخصیتی شهید آیت‌الله دکتر محمد مفتح، پایه‌گذار طرح وحدت حوزه و دانشگاه پرداختند.

در این نشست، آیت‌الله ملک‌حسینی، کرم جانی‌پور رئیس دانشگاه آزاد یاسوج، حجت‌الاسلام حافظ ثابت نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه یاسوج و همچنین رضا چمن در خصوص لزوم توجه بیشتر به مقوله وحدت حوزه و دانشگاه سخنانی ایراد کردند.

در این مراسم همچنین محمد طاهری دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج به نمایندگی از دانشجویان نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کرد.

انتهای پیام/82005/غ10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول