اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خبر داد

فعالیت 255 خانه بهداشت روستایی در استان بوشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از فعالیت 255 خانه بهداشت روستایی در استان بوشهر خبر داد.

فعالیت 255 خانه بهداشت روستایی در استان بوشهر

غلامرضا حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: توجه به بهداشت و سلامت شهروندان امری لازم و ضروری است و در این مسیر اهتمام خاصی داریم.

وی افزود: در جوامع پیشرفته و مدرن توجه بسیار زیادی به سلامتی و رفاه انسان می‌شود و همه وظیفه داریم نسبت به تامین سلامتی مردم اهتمام ورزیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: تجهیز بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی از مهم‌ترین اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی در استان است و این امر در تمام شهرستان‌ها انجام می‌شود.

حیدری با بیان اینکه دشتستان از شهرستان‌های مهم و بزرگ در سطح استان است، تصریح کرد: برای بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی در این شهرستان تدابیر لازم اندیشیده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از فعالیت 255 خانه بهداشت روستایی در استان بوشهر خبر داد و گفت: کیفیت‌بخشی به خانه‌های بهداشت و جلب رضایت مردم در دستور کار قرار دارد.

حیدری اضافه کرد: افزایش امکانات و تجهیزات خانه‌های بهداشت برای رشد شاخص‌های بهداشتی در روستاهای بوشهر با شتاب و کیفیت خوبی انجام شده و تلاش داریم تعدادی از خانه‌های بهداشت را به مرکز بهداشتی ارتقا دهیم.

وی یادآور شد: حجم و کیفیت خدمات درمانی انجام شده در سال جاری نسبت به گذشته رشد محسوسی داشته و در تمام شهرستان‌ها شاهد افزایش رضایت مردمی هستیم.

حیدری افزود: برای بهبود کیفیت خدمات بهداشتی باید از همه امکانات و توانمندی موجود به نحو مطلوب بهره ببریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/2452/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول