اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بسیج سازندگی انجام شد

احداث خانه عالم و بهداشت روستایی در بویین زهرا

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بویین زهرا از احداث تعدادی خانه عالم و بهداشت روستایی در این شهرستان خبر داد.

احداث خانه عالم و بهداشت روستایی در بویین زهرا

سیدحسن حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: بسیج سازندگی در راستای وظایف و برنامه‌های ابلاغی، اجرای پروژه‌های مهم در نقاط محروم روستایی را در دستور کار قرار داده است.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بویین زهرا از تکمیل و بهره‌برداری تعدادی پروژه روستایی شهرستان بویین زهرا خبر داد و بیان داشت: این پروژه‌ها با هدف محرومیت‌زدایی و با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط در روستای مختلف شهرستان بویین زهرا در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.  

حسینی عنوان کرد: همچنین اقدامات انجام شده بسیج سازندگی شهرستان بویین زهرا در شش ماه نخست سال جاری قابل توجه بوده است.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان بویین زهرا ادامه داد: بازسازی و تعمیر مدرسه در سطح شهرستان، اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی به منظور تحقق حماسه اقتصادی، اجرای اردوهای جهادی یک روزه بسیج محلات و اقشار جزو فعالیت‌های شاخص این نهاد در بویین زهرا بوده است.

این مسئول ادامه داد: طرح شناسایی مناطق محروم و کم برخوردار نیز در قالب طرح‌های هجرت و جهادی توسط بسیج سازندگی در این شهرستان صورت گرفته است.

وی افزود: همچنین ساخت خانه‌های عالم و بهداشت، آب‌رسانی به روستاهای محروم، تعمیر و بازسازی مساجد و مدارس نیز از جمله اقدامات بسیج سازندگی در روستاهای شهرستان بویین زهرا است.

این مسئول بیان کرد: قالب این طرح‌ها به همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی شهرستان بویین زهرا به منظور رفع محرومیت از روستاها مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و اجرای پروژه‌های مهم عمرانی نیز در نقاط محروم این شهرستان انجام شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا نقش گروه‌های جهادی در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی را ستودنی خواند و ابراز داشت: بر اساس گزارش‌های رسیده بسیج سازندگی شهرستان بویین زهرا با اجرای طرح اردوهای جهادی روستایی و با انگیزه خدمت‌رسانی گام‌های اثربخشی را به انجام رسانده است.

انتهای پیام/77005/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول