اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت شهرستان کنگان خبر داد

فعالیت 49 مرکز و خانه بهداشت در شهرستان کنگان

رئیس شبکه بهداشت شهرستان کنگان از فعالیت 49 مرکز و خانه بهداشت در شهرستان کنگان خبر داد.

فعالیت 49 مرکز و خانه بهداشت در شهرستان کنگان

زینب حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کنگان اظهار داشت: توجه به بهداشت و سلامت جامعه از اولویت‌های مسئولان شهرستان کنگان در سال‌جاری به شمار می‌رود.

وی افزود: برنامه‌های متنوعی برای تامین سلامت افراد در سطح جامعه انجام شده و در کنگان به طور مرتب در راستای سلامت و تندرستی جامعه تلاش می‌کنیم.

رئیس شبکه بهداشت کنگان خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های بهداشتی و درمانی از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری با شتاب بسیار خوبی در دست اجراست و تکمیل این طرح‌ها مهم‌ترین اولویت است.

حسینی تصریح کرد: با تزریق اعتبارات و نقدینگی به این پروژه‌ها شاهد سرعت‌بخشی به آن‌ها هستیم و به فضل خدا در کمترین زمان ممکن شاهد راه‌اندازی و بهره‌برداری از آن‌ها خواهیم بود.

وی عنوان کرد: تجهیز خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های اورژانس نقش مهمی در بهبود خدمات‌رسانی دارد و از تمام توان و امکانات موجود برای این مهم بهره می‌بریم.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان کنگان از فعالیت 49 مرکز و خانه بهداشت در شهرستان کنگان خبر داد و اظهار داشت: هم‌اکنون تعداد 43 خانه و مرکز بهداشت و پایگاه اورژانس در شهرستان فعال است که به‌زودی با راه‌اندازی شش خانه و مرکز بهداشت به 49 مرکز می‌رسیم.

حسینی گفت: در شرایط کنونی و بر اساس آمار موجود در شهرستان کنگان هشت مرکز بهداشتی درمانی، یک بیمارستان، یک مرکز آموزش بهورزی، 29 پایگاه اورژانس و خانه بهداشت، سه مرکز اورژانس جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس شهری به شکل تمام وقت مشغول به فعالیت هستند که به‌زودی شش خانه و مرکز بهداشتی به این مجموعه اضافه می‌شوند.

انتهای پیام/2451/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول