اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام عنوان کرد

حمایت کمیته امداد چرام از 746 دانش‌آموز

رئیس کمیته امداد امام خمینی چرام گفت: امسال 746 دانش‌آموز از خدمات فرهنگی و حمایتی کمیته امداد این شهرستان برخوردار هستند.

حمایت کمیته امداد چرام از 746 دانش‌آموز

علی‌حسن مظاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار کرد: در سال جاری 746 دانش‌آموز از خدمات فرهنگی و حمایتی کمیته امداد این شهرستان برخوردار هستند.

وی افزود: یکی از راه‌های بسیار مؤثر در توانمندسازی مددجویان ارائه خدمات فرهنگی به افراد زیر پوشش به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان است.

وی افزود: بر اساس این باور کمیته امداد خدمات متنوعی را برای این افراد ارائه می‌دهد تا آن‌ها نیز بتوانند به عنوان نمایندگان با سواد و آگاه در جامعه خود نسبت به راهنمایی و کمک‌های فکری و اعتقادی به سایر افراد اقدام کنند.

مظاهری اساسی‌ترین سرفصل‌های خدمات فرهنگی را پرداخت شهریه به دانشجویان و کمک‌های رایگان فرهنگی، تحصیلی، اردویی، خوابگاهی و... به دانش‌آموزان و برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های مختلف تفریحی و آموزشی ذکر کرد.

وی یادآور شد: در سال تحصیلی جاری 746 دانش آموز زیر پوشش کمیته امداد شهرستان چرام هستند و از خدمات مختلف فرهنگی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه 86 دانشجو نیز زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان است، افزود: در 9 ماهه سال جاری بالغ بر 550 میلیون ریال بابت هزینه‌های فرهنگی به دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد چرام خاطرنشان کرد: یکی از اهداف کمیته امداد شهرستان چرام، رفع موانع تحصیلی و فراهم کردن زمینه ادامه تحصیل و ارائه خدمات فرهنگی و کمک به رشد و ارتقای وضعیت تحصیلی برای دانشجویان و دانش‌آموزان مددجو است.

مظاهری با بیان اینکه توجه به مباحث فرهنگی و ارائه برنامه‌های مختلف فرهنگی برای مددجویان کمیته امداد در اولویت برنامه‌های این نهاد قرار دارد، گفت: بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه با آموزش و ترویج فرهنگ‌های ارزشی رفع می‌شود.

انتهای پیام/82002/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول