اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با اربعین حسینی صورت می‌گیرد

برگزاری یادواره 32 شهید کیسکان بافت

دومین یادواره 32 شهید دهستان کیسکان شهرستان بافت اول دی ماه همزمان با شب اربعین سالار شهیدان برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره 32 شهید کیسکان بافت

عبدالله سلطانی‌نژاد دبیر یادواره شهدای دهستان کیسکان شهرستان بافت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: یکی از واژه‌هایی که توانست، نقش حیاتی و محوری در سرنوشت اسلام و انقلاب اسلامی ایفا کند، همانا واژه ایثار و شهادت بود که این مفهوم توسط رهبران انقلاب و در رأس آنها امام خمینی (ره) به خوبی تبیین و به برکت همین مفاهیم بود که ملت ایران توانست در مقابل دشمنان خارجی قد علم کند.

سلطانی‌نژاد تصریح کرد: گستردگی موضوع شهادت و تاثیر آن در سرنوشت انقلاب و جامعه به حدی بود که امام و رهبری این مقوله را بزرگ‌ترین سعادت برای مردم دانستند و تمام بزرگان ما آرزوی شهادت دارند، شهادت رمز موفقیت کشور ما در تمام عرصه‌ها به ویژه در دفاع مقدس هشت ساله ما بود.

دبیر یادواره شهدای دهستان کیسکان شهرستان بافت با بیان اینکه ما باید در راهی که شهدا برای ما باز کردند، قدم بگذاریم، خاطر نشان کرد: دومین یادواره 32 شهید دهستان کیسکان در اول دی ماه همزمان با شب اربعین سالار شهیدان برگزار می‌شود.

سلطانی‌نژاد بیان کرد: ادامه راه شهدا تضمینی برای ادامه و تقویت راه و هدف نسل جوان بوده و این روحیه انقلابی را باید همیشه در خود حفظ کنیم، برگزاری یادواره شهدا گام مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/80024/ق20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول