اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سوادکوه و قائمشهر در مجلس:

یادواره شهدا باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود

نماینده مردم سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارزش شهدا،گفت:‌ یادواره شهدا هر سال باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شود.

یادواره شهدا باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، کمال علیپور ظهر امروز در جلسه هم اندیشی یادواره سرداران و 422 شهید شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی که در سپاه ناحیه سوادکوه با تاکید بر اینکه یادواره‌های شهدا در مسیر پاسخ به هل من ناصر ینصرنی سیدالشهدا (ع) قرار دارد، گفت: نام و یاد و خاطره شهدا باید در همه ایام مورد یادآوری قرار گیرد.

نماینده مردم سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای سوادکوه در دهم دی ماه و با یادآوری حماسه 9 دی، افزود: برگزاری یادواره شهدا یک روز بعد از سالروز حماسه 9 دی اقدام ارزشمندی بوده است که بر ولایت‌مداری تاکید دارد.

وی با یادآوری وقایع 9 دی و با اشاره به اینکه در فتنه سال 88 شاهد حضور خواص بی‌بصیرت بودیم، خاطر نشان کرد: در فتنه سال 1388 عده‌ای ناجوانمردانه به بهانه تقلب فتنه‌جویی کردند.

علیپور با تاکید بر اینکه یادواره شهدا هر سال باشکوه‌تر از سال گذشته برگزار شود، تصریح کرد:‌ ما هر مسئولیتی که داریم و هر عزت و سربلندی که نصیب کشور ما می‌شود با مجاهدت شهدا به دست آمده است.

انتهای پیام/86015/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول