اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه خبر داد

برگزاری سومین یادواره شهدای سوادکوه در دی‌‌ماه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به برگزاری سومین یادواره شهدای سوادکوه در دهم دی‌ماه سال‌جاری گفت: برگزاری یادواره شهدا تاثیر همه جانبه‌ای بر فضای جامعه دارد.

برگزاری سومین یادواره شهدای سوادکوه در دی‌‌ماه

یارعلی درزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی با فرمانداران، ائمه جمعه و جماعات، مسئولان ادارات و نهادها و دو نماینده مردم سوادکوه و سوادکوه‌شمالی در مجلس شورای اسلامی برای برگزاری یادواره سرداران و 424 شهید سوادکوه، بیان داشت: یادواره سرداران و شهیدان سوادکوه در دهم دی ماه سال‌جاری در سالن امام علی (ع) شیرگاه برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم تعامل و همکاری و مشارکت همه مسئولان شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی برای برگزاری مناسب یادواره شهرستانی شهدا، افزود: حشمت‌الله قنبری کارشناس مذهبی صدا و سیما به عنوان سخنران و قاسم رضایی به عنوان مداح یادواره سرداران و شهیدان سوادکوه انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه امسال شاهد برگزاری سومین یادواره سرداران و 424 شهید سوادکوه و سوادکوه شمالی برگزار هستیم، خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده،تفکیک وظایف تخصصی برای ادارات و نهادهای شهرستانی به منظور برگزاری منظم و زمان‌بندی برنامه‌ها نیز انجام شده است.

درزی با اشاره به تاثیر برگزاری یادواره‌های شهدا بر فضای جامعه،تصریح کرد: تاثیر فرهنگی یادواره شهدا در فضای جامعه با توجه به شرایط کشور و فرمایشات مقام معظم رهبری در اهمیت یاد و خاطره شهدا گسترده و همه جانبه است.

انتهای پیام/86015/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول