اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل:

یادواره شهدای فصل پاییز اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: یادواره شهدای فصل پاییز اردبیل امروز در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار می‌شود.

یادواره شهدای فصل پاییز اردبیل برگزار می‌شود

سید ودود سید شنوا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در این یادواره که مسئولان استانی، شهرستانی، خانواده‌های شهدا و ایثارگر و آحاد مردم حضور می‌یابند از مقام شامخ شهدای فصل پاییز اردبیل تجلیل می‌شود و یاد و نام آنها با برگزاری آیین‌های عزاداری در ذکر مصائب عصمت و طهارت (ع)، بخش کلیپ و سخنرانی ویژه برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در این مراسم که در حال و هوای معنوی و سرشار از عزت و افتخار برگزار می‌شود شرکت‌کنندگان سعی دارند تا یاد و نام شهدایی را گرامی بدارند که همه عزت و مجد این کشور و سرزمین اسلامی محصول خون و مجاهدت شهداست.

سید شنوا ادامه داد: ما به رسم همه ساله یادواره شهدا را به صورت فصلی در مرکز استان و شهرهای دیگر برگزار می‌کنیم که امروز نیز در آیینی باشکوه مقام شامخ شهدای فصل پاییز اردبیل را گرامی داشته و به خانواده‌های آنها اعلام وفاداری می‌کنیم که ذره‌ای در تداوم راه شهدا از مسیر نورانی و عزت‌مند خود عدول نکرده و بیش از هر زمان دیگر مدافع انقلاب ارزش‌های اسلام و شهدا هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل با بیان اینکه در طول سال با همکاری نهادها و دستگاه‌های مختلف بیش از 300 یادواره شهدا در سطح استان اردبیل برگزار شده و در حد وسع و توانمان از مقام شامخ شهدا تجلیل و تکریم می‌کنیم، گفت: اگر امروز دشمنان این نظام و انقلاب از دست یافتن به آرمان بلند این ملت مایوس و ناامید شده‌اند به خاطر پایبندی این ملت به ارزش‌های اسلامی، راه خونبار شهدا و لبیک به ندای ولایت است که این عناصر می‌تواند انقلاب ما را از تهدید‌ها و ترفند‌های مختلف در امان نگه داشته و در پایداری و پایبندی به اصول جمهوری اسلامی ایران را به نقطه اعلای عزت و شرف برساند.

این مسئول تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز پیام‌رسان حقیقت و اصالت فرهنگ ارزشمند شهادت و ایثار و گذشت در دنیا است که حفظ همین روحیه می‌تواند جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف به نقطه برتری و اوج کامیابی برساند.

سید شنوا در پایان سخنان خود به خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: وظیفه امروز ما در زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای ارزشمند این نظام و جامعه، برگزاری چنین یادواره‌هایی است که همواره سبب حضور پرشور مردم و انتقال این میراث معنوی به سرمایه‌های آینده کشور شده تا همه بدانند که یک ملت با شهادت‌طلبی و ایثارگری است که می‌تواند عزت و شرف خود را حفظ کرده و از هدفی که برگزیده کوچکترین عقب‌نشینی را نداشته باشد.

انتهای پیام/62004/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول