اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با امضای تفاهمنامه‌ای صورت گرفت

همکاری شرکت آب‌منطقه‌ای و آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری برای نجات آب

تفاهمنامه طرح دانش‌آموزی نجات آب (داناب) بین شرکت آب منطقه‌ای و اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری امضا شد.

همکاری شرکت آب‌منطقه‌ای و آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری برای نجات آب

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری بعد از ظهر امروز در نشست مشترک با اداره‌کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: با توجه به وضعیت موجود منابع آب در استان و مخاطرات پیش رو، آگاهی‌رسانی و آموزش دانش‌آموزان در زمینه مصرف بهینه آب و صرفه‌جویی در تمامی بخش‌های مرتبط با آب بیش از پیش لازم و ضروری است.

سید محمدعلی مصطفوی از دانش‌آموزان به عنوان گروه‌های تأثیرگذار در زمینه حفاظت اصولی از کمیت و کیفیت منابع آب نام برد و ابراز امیدواری کرد: با آگاه‌سازی در خصوص منابع و مصارف آب و آموزش راهکارهای مصرف بهینه آب و اشاعه فرهنگ صحیح مصرف، نسلی آگاه و مسئول در قبال این منبع حیاتی تربیت شوند.

مصطفوی با اشاره به اهمیت اقتصاد آب در استان و کشور، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان با آموزش‌های مستمر و موثر در چارچوب این طرح ملی، صرفه‌جویی در مصرف آب را با دقت و به طور صحیح فرا گیرند.

در ادامه علیرضا کریمیان، مدیرکل آموزش و پرورش با استقبال از طرح داناب، با توجه به مشکلات موجود همکاری همه جانبه آن اداره کل برای اجرای صحیح این طرح را اعلام کرد.

به گزارش فارس، در پایان تفاهمنامه طرح دانش‌آموزی نجات آب (داناب) بین شرکت آب منطقه‌ای و اداره‌کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری امضا شد.

انتهای پیام/68001/صا30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول