اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

حماسه 9 دی تجلی اراده ملت ایران در حفظ نظام است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: حماسه 9 دی تجلی اراده ملت بصیر ایران اسلامی در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حماسه 9 دی تجلی اراده ملت ایران در حفظ نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی پیش از ظهر امروز در نشست ستاد برگزاری مراسم 9 دی در همدان اظهار داشت: روحانیون، دانشگاهیان، اساتید، فرهنگیان و رسانه‌های جمعی به رسالت خطیر خود در بازگویی و واکاوی علل فتنه و انتقال مفاهیم حضور مردم در صحنه و دفع شرارت‌های عوامل داخلی و خارجی که قصد براندازی نظام و تسلیم آن به بیگانگان را داشتند، عمل کنند.

وی افزود: رهنمودهای حکیمانه رهبری، در خاموش کردن آتش فتنه و پیروی آحاد مردم از فرامین ایشان در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شده و هرگز از حافظه تاریخی ملت فهیم ایران محو نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: بزرگداشت پنجمین سالگرد حماسه 9 دی، فرصت ارزشمندی برای تبیین دشمنی‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست.

وی با بیان اینکه نباید به آمریکا و هم‌پیمانانش خوش‌بین بود، ادامه داد: تیم مذاکره‌کننده ایرانی هرگز تسلیم زیاده‌خواهی‌های و باج‌طلبی آمریکا و اتحادیه اروپا نمی‌شود.

طه‌محمدی ملت عاشورایی ایران همانند ظهر عاشورای 88 و حماسه نهم دی ماه مقابل آمریکا، انگلیس، اسرائیل و حامیان آنها ایستاده است، تأکید کرد: نه تنها تحریم‌ها ملت ایران را از پای در نمی‌آورد بلکه در استمرار نهضت امام خمینی(ره) مصمم‌تر می‌سازد، اکنون دنیا شاهد نقض آشکار تعهدات طرف مقابل ایرانی در مذاکرات ژنو است.

وی افزود: اقدام تیم مذاکره‌کننده به سرپرستی معاون حقوقی و امور بین‌الملل وزارت خارجه در نیمه کار گذاشتن مذاکرات و بازگشت تهران، کاری عاقلانه و تسلیم نبودن به خواست نامشروع مستکبران است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان اظهار کرد: پخش مستندات حوادث ظهر عاشورا و تصاویر اهانت به عزاداران حسینی و هتک حرمت به مساجد و هیئات مذهبی، القای رسانه‌های بیگانه و ده‌ها فجایع دیگر می‌تواند در تنویر افکار عمومی و زنده نگاه داشتن حماسه نهم دی ماه نقش‌آفرین باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان نیز در این نشست گفت: مردم همدان در نخستین ساعات پخش خبر ظهر عاشورای 1388 و توهین فتنه‌گران به ساحت عزاداران حسینی در روزهای هفتم، هشتم و نهم دی ماه 88 به صحنه دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی برخاستند که هوشمندی آنان را می‌رساند.

حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن فاضلیان افزود: یک ستاد اصلی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و 9 ستاد در استان همدان در سطح شهرستان‌ها عهده‌دار برگزاری مراسم پنجمین سالگرد 9 دی ماه هستند.

انتهای پیام/89002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول