اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه همدان:

حماسه 9 دی 88 ماندگار خواهد بود

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: حماسه 9 دی 88 هیچ گاه از ذهن ملت ایران محو نخواهد شد.

حماسه 9 دی 88 ماندگار خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه ظهر امروز در بیستمین نشست شورای معاونان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان همدان اظهار داشت: حضور میلیونی مردم در حماسه 9 دی در راستای دفع منکر و حفظ ارزش‌های عاشورایی، بزرگترین معروف سیاسی است که بساط بدخواهان و دگراندیشان فتنه‌گر و اربابان خارجی آنها را در هم ریخت.

وی گفت: حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و حلقه‌های صالحین استان در راستای تبیین وقایع حماسه 9 دی برای قشرهای مردم فعال هستند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: 130 هیئت براداران در سراسر استان به روشنگری زوایای پنهان و دسیسه‌های شوم بیگانگان در معرفی مظاهر منکر در حوادث قبل از 9 دی، هتک حرمت به عزاداران در ظهر عاشورای 88، دخالت مستقیم در امور کشور به خیال واهی قصد براندازی نظام و تبیین ابهت دینی و اقتدار ملی خواهند پرداخت.

وی گفت: حماسه نهم دی حاصل دینداری، اطاعت از فرامین ولی فقیه و تجلی امر به معروف و نهی از منکر ملت بصیر ایران اسلامی است که برای همیشه تاریخ باید زنده بماند.

انتهای پیام/89002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول