اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت قروه:

9 دی تجلی اراده خداوند برای ماندگاری انقلاب ایران بود

امام جمعه اهل سنت قروه گفت: حماسه عظیم نهم دی تجلی اراده الهی برای ماندگاری انقلاب اسلامی در برابر طوفان فتنه هدایت شده توسط استکبار جهانی بود.

9 دی تجلی اراده خداوند برای ماندگاری انقلاب ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، ماموستا یدالله محمدی ظهر امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت حماسه نهم دی‌ماه که در فرمانداری قروه برگزار شد، اظهار کرد: نهم دی روزی است که مردم با تمام احساس و شور و شعور دینی در میدان دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی خویش حضور یافته و اوج بصیرت و آگاهی خویش را به رخ دشمنان و عناصر بی‌بصیرتی کشاندند.

وی با بیان اینکه دشمنان با غبارآلود کردن فضای جامعه، قصد سوءاستفاده از موقعیت موجود را داشتند، افزود: در این میان، اشتباه راهبردی آنان این بود که برای بصیرت، آگاهی، شور و شعور دینی و انقلابی مردم حسابی باز نکرده بودند.

محمدی با اشاره به فتنه‌های گوناگون دشمنان در طول تاریخ انقلاب اسلامی اظهار داشت: کودتای طبس و فتنه 88 و صدها نمونه از این نوع جریانات مسموم همواره در کمین انقلاب اسلامی ایران بوده و هستند تا جریان فکری انقلاب را که برگرفته از اسلام عزیز است، نابود کند.

وی با تاکید بر اینکه بیرق افراشته شده توسط انقلاب اسلامی بر مبنای توحید است که هرگز بر زمین گذاشته نخواهد شد، تصریح کرد: امروز جهان کفر به کفر خود اتحاد دارد اما با تفرقه‌افکنی می‌خواهد مسلمانان بر دین حق خود اتفاق نظر و وحدت نداشته باشند و در این میان ایران اسلامی را عامل وحدت همه مسلمانان می‌داند.

امام جمعه اهل سنت قروه حفظ امنیت و جایگاه والای ایران اسلامی را وظیفه تک تک آحاد جامعه دانست و افزود: امروز کشورهای متجاوز و استعمارطلب دنیا با انواع حربه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به مقابله با ملت بزرگ ایران برخاسته‌اند که بصیرت و هوشیاری در برابر آنان، عامل حفاظت از ارزش‌های والای ماست.

محمدی با اشاره به اظهارات اخیر سردمداران آمریکایی درباره توافقات هسته‌ای ایران، گفت: این خوی استکباری دولت آمریکاست که وی را وادار به نقض این توافق و اظهارات خلاف کنفرانس ژنو کرده است.

وی ترس از دست دادن منطقه استراتژیک خاورمیانه را عامل اصلی این گفته‌ها اعلام کرد و گفت: این به واسطه ترس صهیونیسم جهانی از فراگیری قطعی اسلام در سراسر دنیاست.

این مسئول رهبری شایسته ایران اسلامی را عامل گذر از بحران‌های گوناگون اعلام کرد و گفت: سرکوب شدن فتنه سال 88 در پرتو رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری شکل گرفت، چیزی که انقلاب‌های بیداربخش منطقه در سال‌های اخیر کاملاً از آن بی‌بهره بوده‌اند و همین موجب ابراز وجود دوباره استکبار در این کشورها شد.

امام جمعه اهل سنت قروه در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه ملت ایران ملتی است که از کوران حوادث و فتنه‌های گوناگون با سربلندی امتحان خود را پس داده است، خاطرنشان کرد: دشمنان بدانند تحریم‌های جدید و معضلات اقتصادی در برابر آزمون‌های گذشته این ملت پر کاهی بیشتر نیست.

انتهای پیام/79009/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول