اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شرکت نفت منطقه‌ای قزوین:

122 نفتکش در حال سوخت‌رسانی به تمام نقاط قزوین است

مدیر شرکت نفت منطقه‌ای قزوین گفت: در حال حاضر 122 نفتکش در حال سوخت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رسانی به نقاط مختلف استان قزوین است.

122 نفتکش در حال سوخت‌رسانی به تمام نقاط قزوین است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حسین عادلی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، اظهار داشت: کارکنان شرکت نفت منطقه‌ای قزوین از تمام توان خود برای خدمت‌رسانی به مردم استان مخصوصاً مناطق محروم و روستایی استفاده می‌کنند.

وی افزود: تمام پیش‌بینی‌های لازم و ذخیره‌های لازم برای سرمای هوا از سوی کارکنان این شرکت برای رفاه حال مردم استان صورت گرفته است تا مردم زمستان سختی را نداشته باشند.

مدیرعامل شرکت نفت منطقه‌ای قزوین عنوان کرد: شرکت نفت منطقه‌ای قزوین هیچ‌گونه کاستی نداشته و آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی در مواقع بحرانی و شرایط بد آب و هوایی را دارد.

عادلی با اشاره به اینکه تمام تمهیدات لازم برای این فصل اندیشیده‌ شده است، تصریح کرد: سوخت‌رسانی به تمام نقاط استان در 4 ناحیه آوج، قزوین، بویین‌زهرا و تاکستان به صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: 122 نفتکش در حال سوخت‌رسانی به تمام نقاط استان هستند و 74 جایگاه سوخت دو منظوره گازوئیل و بنزین مشغول خدمت به مردم هستند.

مدیرعامل شرکت نفت منطقه‌ای قزوین همچنین از رهنمودهای آیت‌الله باریک‌بین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در خصوص سوخت‌رسانی بیشتر قدردانی کرد.

انتهای پیام/77010/خ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول