اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در قزوین:

شرکت نفت تمهیدات لازم برای فصل زمستان را انجام دهد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما، شرکت نفت این استان باید تمهیدات لازم را برای رفاه حال مردم استان به ویژه مردم روستاها و مناطق محروم انجام دهد.

شرکت نفت تمهیدات لازم برای فصل زمستان را انجام دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین در دیدار با جمعی از مدیران و کارکنان شرکت نفت استان قزوین که در سالن اجتماعات شهید باریک‌بین برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن فصل سرما، کارکنان شرکت نفت در سطح کشور و به تبع آن در استان قزوین وظیفه سنگینی برعهده دارند.

وی خطاب به کارکنان شرکت نفت استان افزود: خدمت خالصانه برای مردم قطع یقین نزد خداوند متعال ماندگار است و شما باید همواره تلاش و خدمت‌گزاری به مردم به خصوص روستاییان زحمتکش را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهید.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: بهتر است در فصل سرما سوخت‌رسانی به مناطق محروم و روستاهای استان با شتاب بیشتری صورت گیرد تا خدای ناکرده هموطنان ما به دلیل کمبود سوخت با مشکل روبرو نشوند.

باریک‌بین تصریح کرد: شما کارکنان باید با تقوا و قرآن انس بیشتری داشته باشید زیرا این داشتن تقوا و انس گرفتن با قرآن کریم قطع یقین تأثیرات مثبت فراوانی در عملکرد شما دارد.

انتهای پیام/77010/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول