اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت:

متولی اصلی خدمات بهداشت و درمان در شهرستان‌های عسلویه و جم وزارت نفت است

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت گفت: متولی اصلی خدمات بهداشت و درمان در شهرستان‌های عسلویه و جم وزارت نفت است.

متولی اصلی خدمات بهداشت و درمان در شهرستان‌های عسلویه و جم وزارت نفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمدجواد کیان صبح امروز در نشست کارگروه راهکارهای ارتقای ارایه خدمات بهداشتی و درمانی منطقه ویژه پارس اظهار داشت: توجه به سلامت و بهداشت امری لازم در تمام جوامع است.

مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با بیان اینکه  بخش سلامت و ارتقای آن مهم‌ترین دغدغه مسئولان است  افزود:  لازمه پیشرفت و رسیدن به توسعه پایدار داشتن جامعه سالم است و قطعاً وزارت بهداشت که متولی اصلی بهداشت و درمان در سطح کشور است پیش‌بینی و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحقق این امر انجام داده است.

کیان ادامه داد: با دستور و تاکید مهندس زنگنه کارگروه‌های مختلفی در سطح منطقه تشکیل شده که امیدواریم نتایج این کارگروه‌ها در تمامی زمینه‌های مورد نظر سبب پیشرفت و توسعه پایدار در منطقه شود.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با بیان اینکه متولی اصلی خدمات بهداشت و درمان در شهرستان‌های عسلویه و جم وزارت نفت است افزود: امیدواریم با هماهنگی وزارت بهداشت و درمان و ادامه بحث‌های تخصصی در این کارگروه‌ها بتوانیم به راهکارهایی دست بیابیم که مردم منطقه نیز از نتایج این اقدامات راضی باشند.

وی تصریح کرد: از آنجا که بیشتر افراد شاغل در شرکت‌های مستقر در منطقه در پوشش تامین اجتماعی هستند، انتظار کارکنان غیر نفتی این است که وزارت بهداشت و درمان و سازمان تامین اجتماعی در زمینه ارجاع و اعزام اینگونه کارکنان بیش از پیش توجه کند.

کیان یادآور شد: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تاکنون علاوه بر خدمت‌رسانی به کارکنان صنعت نفت به افراد بومی و ساکنان مناطق پیرامونی نیز خدمات درمانی ارائه کرده است.

انتهای پیام/2451/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول