اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر نمایشگاه بین‌المللی بوشهر خبر داد

استقرار شرکت‌های حاضر در نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی

مدیر نمایشگاه بین‌المللی بوشهر گفت: شرکت‌های نفت و گازی که قرار است در نمایشگاه نفت و پتروشیمی حاضر باشد امروز در محل نمایشگاه مستقر شدند.

استقرار شرکت‌های حاضر در نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی

مهرداد ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه مراسم رسمی افتتاح نمایشگاه فردا با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار می‌شود شرکت‌های حاضر در نمایشگاه که از چند روز گذشته خود را برای این نمایشگاه آماده می‌کنند امروز در غرفه‌های مورد نظر مستقر شدند.

وی بیان کرد: نمایشگاه امسال با سال‌های گذشته متفاوت است چراکه برای نخستین‌بار سه کارگاه آموزشی در حوزه نفت و گاز در این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

مدیر نمایشگاه بین‌المللی بوشهر تصریح کرد: کارگاه آموزشی HSE مقدماتی با حضور استاد شهرام محمدی، کارگاه آموزشی مدل تعالی سازمانی با حضور استاد مصطفی شهبازی در حاشیه برگزاری نمایشگاه برگزار خواهد شد.

ابراهیمی اظهار داشت: همچنین برای نخستین‌بار شرکت‌های قطعه‌سازی مرتبط با صنایع پایین دستی نفت و گاز در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

ابراهیمی گفت: مراسم افتتاح رسمی نمایشگاه فردا 9 صبح با حضور مسئولان استانی و کشوری در محل نمایشگاه دائمی بوشهر برگزار خواهد شد. در نمایشگاه امسال 47 شرکت نفت و گاز شامل 10 شرکت پتروشیمی، 10 سازنده تجهیزات نفت و گاز و 12 شرکت سازنده تجهیزات صنعتی حضور خواهند داشت.

ابراهیمی با بیان اینکه 35 غرفه در نمایشگاه مذکور در مساحتی به بزرگی 1800 مترمربع در نظر گرفته شده است، بیان کرد: 3 مجموعه آموزشی و پژوهشی حوزه نفت و گاز و شماری از شرکت‌های دولتی و خصوصی نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول