اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی اعلام کرد

مسدود بودن 20 درصد راه‌های روستایی آذربایجان غربی

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی با اشاره به مسدود بودن 20 درصد راه‌های روستایی استان، گفت: تردد در برخی محورهای مواصلاتی استان نیز بدون زنجیر چرخ میسر نیست.

مسدود بودن 20 درصد راه‌های روستایی آذربایجان غربی

عباس فرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با وجود تلاش‌های گسترده انجام شده، همچنان برخی از محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی به علت بارش سنگین برف طی روزهای گذشته مسدود است.

وی با اشاره به لغزندگی غالب جاده‌های استان، افزود: با وجود قطع بارش برف در اکثر مناطق استان، همچنان به دلیل یخبندان جاده‌ها و لغزنده بودن آنها تردد وسایل نقلیه در برخی از محورهای مواصلاتی استان بدون زنجیر چرخ ممکن نیست.

وی تصریح کرد: رانندگان وسایل نقلیه موتوری موظفند برای تردد در محورهای سردشت به مهاباد، گردنه زمیران به سردشت و مهاباد، ایرانخواه به تکاب و نیز تمرچین به پیرانشهر ضمن رعایت نکات ایمنی لازم و مجهز بودن به وسایل و تجهیزات اضطراری، با استفاده از زنجیر چرخ در جاده ها تردد کنند.

وی از مسدود بودن حدود 20 درصد از راه‌های روستایی استان نیز در حال حاضر خبر داد و گفت: تلاش‌های لازم توسط ارگان‌های ذیربط برای بازگشایی این مسیرها ادامه دارد.

وی با اشاره به مه‌آلود بودن برخی جاده‌ها به دلیل شرایط ویژه جوی، از رانندگان خواست به هنگام تردد در جاده‌ها، از نور پایین استفاده کرده و با احتیاط لازم در جاده‌ها تردد کنند.

انتهای پیام/61006/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول