اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه خبر داد

تلاش برای بازگشایی راه‌های روستایی «طارمات» شهرستان سلطانیه

سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه از تلاش اداره راه این شهرستان برای بازگشایی راه‌های روستایی «طارمات» خبر داد.

تلاش برای بازگشایی راه‌های روستایی «طارمات» شهرستان سلطانیه

احمد ذوالقدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به وضعیت مناسب بارش‌ها، اظهار داشت: این بارش‌ها بی‌سابقه بوده است.

وی با اشاره به استقرار اداره راه و شهرسازی در شهرستان سلطانیه و هماهنگی‌های لازم با این اداره به منظور بازگشایی مسیرها، تصریح کرد: 29 نفر نیرو در این اداره مستقر شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه با بیان اینکه همه راهدارهای شهرستان سلطانیه در حال حاضر فعال هستند، یادآور شد: به جز تعدادی از روستاهای کوهستانی همه راه‌های اصلی و روستایی شهرستان باز است.

این مسئول با بیان اینکه روستاهایی که مسیر آنها کوهستانی و صعب‌العبور است شامل روستاهای «طارمات» می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر «بولدوزر و گریدرها» در این راه‌ها مستقر بوده و مشغول بازگشایی مسیرها هستند.

ذوالقدر با اشاره به اینکه چهار باب از روستاهای شهرستان سلطانیه نیز به صورت مقطعی مسدود و بازگشایی می‌شود، اضافه کرد: بر اساس آمارها بیشترین بارش‌ها به شهرستان سلطانیه تعلق داشته است.

وی با اشاره به بارش‌های روز پنج‌شنبه هفته گذشته و کولاک‌های شدید در این روز، بیان داشت: مسیرهای زنجان به سلطانیه، سلطانیه به قیدار و همدان کولاک بوده و به ویژه تردد در مسیرهای سلطانیه به قیدار و همدان بسیار سخت بوده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان سلطانیه با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت تردد در محورهای سلطانیه خوب است، خاطرنشان کرد: با وجود استقرار جدید اداره راه و شهرسازی در این شهرستان، وضعیت بسیار مطلوب است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: راه‌های اصلی شهرستان سلطانیه و اتوبان باز است.

انتهای پیام/73006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول