اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورزقان خبر داد

مسدود بودن 35 درصد راه‌های روستایی شهرستان ورزقان

فرماندار ورزقان گفت: 35 درصد راه‌های روستایی شهرستان ورزقان بسته است.

مسدود بودن 35 درصد راه‌های روستایی شهرستان ورزقان

محرم فروغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در حال حاضر 22 دستگاه انواع خودروهای سنگین که از طریق مجموعه‌هایی مانند مس سونگون، شهرداری تبریز تامین شده‌اند در حال برف‌روبی و باز کردن مسیرهای تردد در شهرستان ورزقان هستند.

وی افزود: تمام مسیرهای اصلی در شهرستان ورزقان از جمله مسیر ورزقان به اهر، به تبریز، به خاروانا و سیه‌رود باز بوده و تردد در آنها امکانپذیر است.

فروغی همچنین از باز بودن راه‌های روستایی که در مسیر راه‌های اصلی قرار دارند خبر داد و گفت:  روستاهایی که در مسیرهای فرعی قرار دارند با مشکلاتی برای تردد مواجه هستند.

فروغی تداوم بارش را دلیل اصلی مسدود بودن راه‌ها عنوان کرد و افزود: با توجه به اینکه بارش برف به شدت در منطقه ادامه دارد باز کردن مسیر توأم با مسدود شدن آن به دلیل بارش‌ها است.

این مقام مسئول از تلاش شبانه‌روزی نیروهای امدادی در حوزه ماموریتش قدردانی کرد و گفت: با کوچک‌ترین تماس روستائیان، به خصوص در رابطه با مسائل درمانی، نیروهای امدادی و راهداری توان و نیروی خود را برای باز کردن مسیر روستای مذبور معطوف می‌کنند تا در کمترین زمان امکان تردد و انتقال بیماران فراهم شود.

انتهای پیام/6002/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول