اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه کنگره ملی تاریخ صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های جیرفت

رئیس دانشگاه جیرفت گفت: در حاشیه کنگره ملی تاریخدانان ایران نمایشگاه توانمندی‌های شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های جیرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ناصر برومند پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی دومین کنگره ملی تاریخدانان ایران در این شهرستان اظهار داشت: این نخستین کنگره است که توسط دانشگاه جیرفت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین اولویت ما معرفی ظرفیت‌های منطقه جنوب کرمان است، افزود: کنگره ملی تاریخدانان ایران با محوریت جنوب شرق به ویژه منطقه جیرفت باستان در محل سالن نمونه ابرار برگزار می‌شود.

برومند با اشاره به اینکه در این کنگره مقالات علمی در رشته‌های تاریخ، باستان‌شناسی و ادبیات ارائه می‌شود، تصریح کرد: برای اثبات تمدن 7 هزار ساله جیرفت باستان نیاز به کار علمی و کارشناسی داریم که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ابراز داشت: باید اصحاب رسانه همکاری خوبی در این زمینه با مسئولان داشته باشند تا خروجی مناسبی از کنگره کسب کنیم و بتوانیم فضا را به گونه‌ای ایجاد کنیم که در ذهن شرکت‌کنندگان باقی بماند.

برومند عنوان کرد: با برنامه‌ریزی لازم باید تلاش کنیم تا نمایشگاه تولیدات گیاهی و کشاورزی، صنایع دستی و گردشگری، موسیقی محلی و هنر، صنایع و معادن در حاشیه کنگره ملی تاریخدانان ایران برگزار شود.

انتهای پیام/80001/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول