اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از شمسایی تشکر می‌کنم

دبیری: خسوس ‌‌لیگ برتر فوتسال را از نزدیک ‌تماشا نمی‌کند‌

مدیر باشگاه دبیری تبریز گفت: ‌آقای خسوس از نزدیک هیچ بازی حساس برگزار شده لیگ برتر فوتسال کشور را تماشا نکرده و ای کاش حداقل فیلم بازی‌ها یا دیدارهایی که به صورت زنده پخش خواهند شد را نگاه کنند.

دبیری: خسوس ‌‌لیگ برتر فوتسال را از نزدیک ‌تماشا نمی‌کند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از سایت باشگاه دبیری تبریز، فرزین دبیری اظهار کرد: بازی با حفاری خوزستان دیدار مشکلی برای تیم دبیری بود اما تیم دبیری با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز بازی را کسب کرده و  به صدرنشینی خود تداوم بخشید.

وی گفت: جا دارد از کادر فنی تیم و خصوصاً آقای وحید شمسایی تشکر ویژه‌ای کنم که با وجود سرماخوردگی  در این بازی حضور یافته و یک گل تماشایی هم به ثمر رساند، باید این نکته را ذکر کنم که در نیمه اول  درخشش فوق‌العاده صمیمی دروازه‌بان حفاری مانع از ثمر رسیدن گل‌های بیشتر شد.

مدیر باشگاه دبیری تبریز با اشاره به حرکت جوانمردانه بازیکن حفاری خوزستان تصریح کرد: باید از مجتبی مریدی‌زاده بازیکن این تیم به نیکی یاد کنم که در حالی با دروازه‌بان ما تک به تک شده بود، به دلیل مصدومیت جواد اصغری‌مقدم توپ را به بیرون زده و من از وی و تیم خوب حفاری خوزستان به خاطر این حرکت جوانمردانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی در مورد داوری این بازی نیز گفت:  قضاوت داوران در این دیدار هیچ مشکلی نداشته و شاهد یک داوری خوب در این بازی بودیم.

مدیر باشگاه دبیری تبریز با اشاره به پخش زنده این بازی اظهار داشت: جای بسیار خوشحالی است که بالاخره پخش بازی‌های زنده به فوتسال هم رسید و از آقای نواداد مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی بابت مساعدت در این امر تشکر کنم و از تماشاگرانی هم که نتوانستند به سالن مسابقه راه یابند نیز عذرخواهی می‌کنم.

منتظر برنامه کادر فنی هستیم

دبیری در مورد برنامه تیمش در تعطیلات نیم فصل لیگ گفت: روز چهارشنبه در کمیته فوتسال حضور خواهم یافت و با دریافت برنامه نیم فصل دوم و آغاز مسابقات، منتظر برنامه کادر فنی خواهم بود که اگر خواستار برپایی اردویی در تبریز با شهرستان باشند، شرایط را مهیا کنیم.

وی در مورد بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتسال ایران افزود: متاسفانه صدرنشین لیگ برتر فوتسال مورد بی‌مهری سرمربی تیم ملی فوتسال قرار گرفته و کار ما روحیه دادن به بازیکنان خط خورده دبیری از اردوی تیم ملی است.

دبیری گفت: آقای خسوس از نزدیک هیچ بازی حساس برگزار شده لیگ برتر فوتسال کشور را تماشا نکرده و ای کاش حداقل فیلم بازی‌ها یا  دیدارهایی که به صورت زنده پخش خواهند شد را نگاه کنند.

وی تصریح کرد: باید ذکر کنم از تیم دبیری وحید شمسایی، جواد اصغری مقدم، وحید قاسمی، رشید قلی‌پور، بابک اکبری و چند بازیکن دیگر می‌توانند در لیست مدعوین تیم ملی باشند.

انتهای پیام/60001/ش/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول