اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تلاش برای راهیابی به لیگ دسته اول

صدراسیستم نماینده قم در لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور شد

تیم فوتسال صدراسیستم به عنوان نماینده قم در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور به دنبال کسب مجوز صعود به لیگ دسته اول به مصاف حریفان می‌رود.

صدراسیستم نماینده قم در لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فصل جدید رقابت‌های لیگ فوتسال باشگاه‌های کشور در دسته دوم آن در حالی برگزار می‌شود که قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتسال کشور هم‌اکنون تیم ماهان تندیس را در لیگ برتر این رشته دارد.

البته قم از استان‌های با سابقه در سطح اول فوتسال کشور است و در 15 دوره‌ای که از برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور می‌گذرد نمایندگان قم همواره یک پای ثابت این رقابت‌ها بوده و با نام‌های مختلف در لیگ برتر حضور داشته‌اند.

تیم‌هایی با نام‌های سهیل، فراز، ارم کیش، کیش ایر، صبا و هم‌اکنون ماهان تندیس نمایندگان قم در ادوار مختلف لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بوده‌اند و در این دوره‌ها موفق به کسب سه عنوان نایب قهرمانی فوتسال کشور در دوره‌های ششم، دهم و چهاردهم نیز شده‌اند.

البته فوتسال قم در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور نیز نمایندگان خوبی داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به تیم‌های فوتسال فراز قم، دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر قم اشاره کرد و آخرین بار تیم فراز در سال 1390 با سقوط به لیگ دسته دوم این شانس را از قم برای حضور مجدد در لیگ دسته اول گرفت.

حالا ماموریت بازگشت مجدد به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور به تیم فوتسال صدراسیستم قم سپرده شده است و این تیم در تلاش برای کسب عنوانی شایسته و درخور توجه و همچنین به دست آوردن مجوز صعود به لیگ دسته اول به مصاف حریفان می‌رود.

صدراسیستم امسال نماینده قم در لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور است، تیمی که قرار است در رقابت با تیم‌های مدعی حاضر در این لیگ شانس خود را برای حضور در لیگ دسته اول بسنجد لیگی که در نهایت 2 تیم آن به دسته اول می‌روند.

امسال قرار است، نهمین دوره مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور برگزار شود و صدراسیستم به عنوان یکی از تیم‌های ریشه‌دار و باسابقه فوتسال باشگاهی در قم با ترکیبی از بازیکنان بومی و شاخص این رشته برای موفقیت فوتسال قم تلاش می‌کند.

امسال 24 تیم در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور حضور دارند و کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال به آن‌ها فرصت داده تا روز بیستم آذرماه یعنی چهارشنبه هفته جاری آمادگی خود برای حضور در این دوره را رسماً اعلام کرده و روز بیست و پنجم آذرماه نیز در قرعه‌کشی بازی‌ها حضور یابند.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول