اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نطنز:

تیم هسته‌ای به منویات و مبانی رهبری توجه کند

امام جمعه نطنز گفت: تیم مذاکره کننده هسته‌ای سرمایه مهم و راهبردی پشتوانه مقام معظم رهبری را نسبت به موفقیت خود غنیمت بشمارند و آنچه در این برهه و موقعیت حائز اهمیت است توجه تیم هسته‌ای به منویات و مبانی مقام معظم رهبری است.

تیم هسته‌ای به منویات و مبانی رهبری توجه کند

حجت الاسلام علیرضا طاحونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نطنز در مورد عهدشکنی توافق ژنو توسط آمریکا اظهار کرد: عهدشکنی از ناحیه آمریکای جنایتکار که خودش زیر یوغ و سلطه تعدادی اندک به عنوان یهود صهیونیست که داعیه جهان‌گشایی را امروز در سر می‌پرورانند تازگی نداشته است.

وی ادامه داد: با مروری اجمالی در آیات شریف قرآن می‌توان به عمده این نقض عهدها و پیمان‌شکنی‌ها مبتنی بر افکار و اعمال پلید آنها دست یافت.

امام جمعه نطنز خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری پیش از این نیز هشدارهای لازم بر اساس ناامیدی از تعهدات آمریکا را گوشزد کرده و فرموده بودند که ما هیچ اعتمادی به آمریکا و اذناب آنان نداریم و به نتیجه مذاکرات خوش‌بین نیستیم و در چند روز اخیر این پیش‌بینی‌ها به راحتی تعبیر شد.

حجت الاسلام طاحونی اضافه کرد: آنچه در این برهه و موقعیت حائز اهمیت است توجه تیم هسته‌ای به منویات و مبانی مقام معظم رهبری است که با توجه به این اصول غیرانسانی دشمنان با شاخص نقض عهد و پیمان دقت لازم را در طول مذاکرات داشته باشند.

انتهای پیام/63025/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول