اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نیشابور:

سربلندی نظام در مذاکرات هسته‌ای محصول مقاومت مردم بود

امام جمعه نیشابور گفت: عزت و سربلندی نظام در مذاکرات هسته‌ای محصول مقاومت مردم بود.

سربلندی نظام در مذاکرات هسته‌ای محصول مقاومت مردم بود

به گزارش خبرنگار فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام اسماعیل مقری مؤذن ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: مذاکرات باید تا جایی که به عزت مردم ایران لطمه نخورد ادامه یابد.

وی با بیان اینکه مردم در طی دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس برای حفظ انقلاب، سختی‌های زیادی را تحمل کردند، افزود: عزت و سربلندی نظام در مذاکرات هسته‌ای محصول این مقاومت مردمی بود.

مقری یادآور شد: مردم باید با تلاش بیشتر و پرهیز از اسراف و همچنین دولت نیز باید با حفاظت از بیت‌المال و برنامه‌ریزی درست کشور را هدایت و اداره کنند.

خطیب جمعه نیشابور تصریح کرد: با قبول حقوق هسته‌ای ایران مشخص شده است که تحریم‌های وضع شده علیه کشورمان ناروا و ظالمانه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها مجبور به پذیرش حق غنی‌سازی ایران شدند که این باعث مدعی شدن برخی کشورهای منطقه نسبت به آمریکا شده است.

امام جمعه نیشابور تاکید کرد: اروپایی‌ها در رسانه‌های خود به‌گونه‌ای القا می‌کنند که ایران راهی جز مذاکره نداشته است که این دروغی بزرگ است.

امام جمعه نیشابور با تاکید بر اینکه تیم مذاکره کننده باید از عزت، شرف، حقوق و سربلندی نظام جمهوری اسلامی دفاع کند، ادامه داد: تقاضای ما از دولت یازدهم این است که ذره‌ای از حقوق کشورمان در عرصه بین‌المللی عقب نشینی نکند.

انتهای پیام/2202/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول