اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

ایجاد رشته‌های جدید در دانشگاه علمی کاربردی هلال‌احمر یاسوج

مدیرکل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد از ایجاد رشته‌های جدید با محوریت امداد و نجات در دانشگاه علمی کاربردی هلال‌احمر یاسوج خبر داد.

ایجاد رشته‌های جدید در دانشگاه علمی کاربردی هلال‌احمر یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز نشست شورای اداری جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن EOC این جمعیت برگزار شد.

مهم‌ترین بخش‌های این نشست ارائه گزارش مدیرعامل از گردهمایی مدیران در جمعیت مرکز، اعلام برنامه‌های آتی معاونین ستادی و شرح گزارش عملکرد و بیان مشکلات توسط روسای شعب آنان بود.

حجت‌الاسلام جواد غفاریان، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر، در ابتدای این جلسه یکی از خصلت‌های انسان را کم طاقتی دانست که در موقع بلا و گرفتاری لب به اعتراض و شکواییه بلند می‌کند و از گسترش نعمت به دیگران ممانعت می‌کند و تنها کسی از این دایره خارج است که اهل نماز باشد.

در بخش دوم جلسه، مسعود مثنوی با خیرمقدم و تشکر از حضور معاونین ستادی و روسای شعب، از آن‌ها خواست برنامه‌های آتی خود را شرح دهند.

از مهمترین عناوین برنامه‌های در پیش رو که توسط معاونین جمعیت هلال‌احمر استان اعلام شد، می‌توان از برگزاری دوره تربیت مربی طرح ملی دادرس، دوره کارورزی امدادی برای 44 نفر از امدادگران، دوره تربیت مربی درجه سه امداد و کمک‌های اولیه در معاونت جوانان، افتتاح درمانگاه جمعیت هلال احمر استان در آینده نزدیک در حوزه بهداشت و درمان، توانبخشی، برگزاری کارگاه آموزشی سرگروه‌های چهارگانه و اعضای فعال در حوزه معاونت داوطلبان، اجرای طرح امداد و نجات زمستانی در معاونت امداد و نجات و شروع ثبت‌نام رشته‌های جدید با محوریت امداد و نجات در دانشگاه علمی کاربردی جمعیت نام برد.

مدیرکل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد در ادامه؛ گزارشی از حضور در گردهمایی مدیران در جمعیت مرکز را ارائه داد و از پیگیری مصوبات جلسه استاندار و دبیرکل و تفاهمنامه همکاری بین استانداری و جمعیت مرکز برای تدارک مقدمات جهت استقرار بالگرد در استان و احداث ساختمان بزرگ هلال‌احمر استان خبر داد.

وی با اشاره به رهنمود دبیرکل جمعیت هلال‌احمر، از حضار خواست تا ساده زیستی در محیط کار، احیا و ترویج سنت وقف، تلاش در به روز کردن خدمات هلال‌احمر و تلاش در خدمت‌رسانی بیشتر به مردم را در اولویت‌های کاری خود قرار دهند.

انتهای پیام/82002/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول