اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هلال‌احمر آذربایجان مهمان فرش آرای مشهد

هلال‌احمر می‌خواهد شگفتی‌ساز بماند

در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی مهمان فرش آرای مشهد است.

هلال‌احمر می‌خواهد شگفتی‌ساز بماند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر فوتسال کشور تیم هلال‌احمر آذربایجان‌شرقی در مشهد به مصاف تیم فرش آرای این شهر می‌رود.

هلال احمر که با پیروزی بر تیم‌های شهرداری تبریز، میثاق تهران و  منصوری قرچک شگفتی‌ساز  مسابقات لقب گرفته بود بعد از پیروزی بر زمزم اصفهان مقابل تیم حفاری خوزستان مغلوب شده و برابر تاسیسات دریایی نیز به تساوی رضایت داده است تا از مکان سوم جدول تا رده هشتم سقوط کند.

تیم هلال‌احمر با 6 پیروزی، 2 تساوی، 4 شکست و 20 امتیاز و با تفاضل گل ضعیف‌تر نسبت به تیم‌های شهرداری تبریز و فرش آرای مشهد در مکان هشتم قرار گرفته است.  فرش آرا نیز با عملکرد مشابه تیم هلال‌احمر  تیم هفتم مسابقات است.

فرش آرای در مشهد مقابل تیم‌های راه ساری، تاسیسات دریایی، زمزم اصفهان و شهرداری ساوه به برتری دست یافته و با منصوری مساوی کرده و برابر حفاری خوزستان متحمل شکست شده است.

هلال‌احمر نیز در بازی‌های خارج از خانه خود برابر تیم‌های دبیری تبریز، حفاری خوزستان، ماهان تندیس قم و شهرداری ساوه شکست خورده و دو پیروزی در شرایط مهمان برابر تیم‌های عملیات غیرصنعتی ماهشهر و راه‌ساری کسب کرده است.

بازی دو تیم در فصل گذشته در تبریز با نتیجه 6 بر 2 به سود فرش آرای مشهد خاتمه یافته بود اما در بازی برگشت در مشهد دو تیم به تساوی 4 بر 4 رضایت داده بودند.

انتهای پیام/60002/ل30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول