اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیین ورودی مهر داوطلبان هلال‌احمر در بوشهر برگزار شد

آیین ورودی مهر داوطلبان (جوانان 29 ساله) به سازمان داوطلبان برگزار و توسط مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر، کاور سازمان داوطلبان به تن اعضای جدید پوشانیده شد.

آیین ورودی مهر داوطلبان هلال‌احمر در بوشهر برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم شعبان‌زاده، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر بوشهر صبح امروز در همایش داوطلبان هلال احمر بوشهر، داوطلبان را سرمایه اصلی جمعیت دانست و گفت: حضور داوطلبان موجب دلگرمی است و با توجه به بلاخیز بودن استان نیازمند حضور پررنگ‌تر اعضای داوطلب هستیم.

وی گزارشی از فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر و برنامه‌های آتی جمعیت برای سازماندهی بهتر و حضور پررنگ‌تر داوطلبین در فعالیت‌ها را ارائه کرد.

نماینده ولی‌فقیه در هلال‌احمر بوشهر در جمعیت ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت امام موسی کاظم (ع) در زمینه جایگاه فعالیت‌های داوطلبی در دین مقدس اسلام و سایر ادیان مطالبی را بیان کرد.

حجت‌الاسلام حسین دشتی بیان داشت: داوطلبان فرشتگان الهی و فعالیت داوطلبی فعالیتی فطری است و وجود حوزه داوطلبان از افتخارات جمعیت هلال‌احمر به شمار می‌رود.

فاطمه رابعی، نماینده سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران نیز در این مراسم گفت: داوطلبان انسان‌هایی هستند که سرمایه غنایی و عاطفی داشته و دارای روحی بلند و شانی بالا هستند و در حقیقت رشد فرهنگ داوطلبی را مرهون مشارکت و حضور افرادی بوده که به واقع اسوه انسان‌دوستی و اشاعه نوع‌دوستی در جامعه را سرلوحه اعمال خود قرار داده‌اند و همواره واژه داوطلب یادآور عینیت بخشیدن و تبلور اهداف متعالی انسان‌دوستی بوده است.

در ادامه آیین ورودی مهر داوطلبان (جوانان 29 ساله) به سازمان داوطلبان برگزار و توسط مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر، کاور سازمان داوطلبان به تن اعضاء جدید پوشانیده شد.

پایان‌بخش برنامه برگزاری گلریزان باران مهربانی در حمایت از کودکان سرطانی توسط اعضای داوطلب جمعیت هلال‌احمر بود.

انتهای پیام/66006/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول