اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر سروآباد خبر داد

عضویت 420 نفر در جمعیت هلال‌احمر سروآباد

رئیس جمعیت هلال‌احمر سروآباد از عضویت 420 نفر در این سازمان خبر داد.

عضویت 420 نفر در جمعیت هلال‌احمر سروآباد

هاشم رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سروآباد، اظهار کرد: 96 نفر از کل اعضای این جمعیت آموزش‌های لازم و تکمیلی امدادی را فرا گرفته و آمادگی لازم برای مقابله با هر گونه حوادث را دارند.

وی در مورد تعداد تیم‌ها و پایگاه‌های فعال در این شهرستان نیز اظهار کرد: دو تیم و دو پایگاه فعال در گردنه قلعه‌جی و گردنه ژالانه به صورت شبانه‌روزی و 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

به گفته رئیس جمعیت هلال‌احمر سروآباد، یک آمبولانس مجهز به تجهیزات درمانی و بهداشتی و یک خودروی ست نجات از جمله تجهیزات و امکانات موجود در این پایگاه است.

رمضانی تصریح کرد: در ساختمان اداری نیز یک کشیک اداری به صورت 24 ساعته آماده خدمت‌رسانی به عموم مردم و پاسخگویی به تماس‌های تلفنی و یا بی‌سیمی است.

وی خاطرنشان کرد: در فصل زمستان با توجه به شرایط جوی و نیاز بیش از پیش به خدمات امدادی به منظور تسریع در روند خدمت به مردم یک پایگاه فعال دیگر در گردنه ژالانه در منطقه اورامانات فعال و به صورت شبانه‌روزی به مردم و مسافران خدمات‌رسانی می‌کند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر سروآباد از نبود ساختمان مناسب اداری به عنوان یکی از مهم‌ترین مشکلات هلال‌احمر در این شهرستان نام برد و بیان کرد: با توجه به احداث یک ساختمان مجهز در این شهرستان که در آینده‌ای نزدیک افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، این مشکل مرتفع می‌شود.

رمضانی در مورد فعالیت‌های انجام شده توسط جمعیت هلال‌احمر سروآباد در سال‌جاری نیز اظهار کرد: آموزش و به‌کارگیری 88 نفر امدادگر و نجاتگر، ارائه خدمات امداد و نجات به 26 تصادف به وقوع پیوسته، 8 مورد کمک‌رسانی در زمینه مهار آتش‌سوزی‌، توزیع اقلام خوراکی و مواد بهداشتی و درمانی و ویزیت رایگان و درمان بیماران در روستاهای دورافتاده شهرستان از جمله اقدامات هلال‌احمر این شهرستان بوده است.

وی در پایان تصریح کرد: اجرای طرح فرشتگان رحمت در ماه رمضان، توزیع کمک‌های جمع‌آوری شده در بین مردم به میزان 67 میلیون و 700 هزار ریال، اجرای طرح کاروان جهادی به روستاهای محروم، آموزش‌های لازم امدادی به مردم، اجرای طرح راهنمایی مسافران و مهمانان نوروزی و انجام مانورهای آموزشی در سطح شهرستان از دیگر فعالیت‌های انجام شده این جمعیت در طول 6 ماه نخست سال‌جاری بوده است.

انتهای پیام/79002/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول