اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دعوت از برادران خارگی به اردوی تیم‌های ملی هندبال

دو برادر هندبالیست خارگی، به تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان هندبال کشور دعوت شدند.

دعوت از برادران خارگی به اردوی تیم‌های ملی هندبال

به گزارش خبرگزارش فارس از خارگ، وحید عرب‌زاده و فرید عرب‌زاده از سوی مربیان تیم ملی جوانان و نوجوانان هندبال جمهوری اسلامی ایران به تیم ملی دعوت شدند.

کادر فنی تیم ملی جوانان ایران 21 بازیکن را به اردوی چهارم این تیم فراخواندند. بر این اساس بازیکنان دعوت شده باید با مدارک خود امروز ساعت 17 خود را به مربیان تیم در تالار فدراسیون معرفی کنند این اردو تا روز شنبه 23 آذرماه به طول خواهد انجامید.

لازم به ذکر است رقابت‌های قهرمانی جوانان پسر آسیا از مرداد ماه سال آینده به میزبانی شهر تبریز برگزار خواهد شد. در میان نام وحید عرب‌زاده هندبالیست خارگی نیز، به عنوان تنها نماینده استان بوشهر در این اردو به چشم می‌خورد.

وی که سال‌جاری حضوری چشمگیر در اردوهای تیم ملی داشته است، بار دیگر نیز خود را برای مسابقات آسیایی جوانان آماده خواهد کرد.

همچنین تیم ملی نوجوانان هندبال کشور نیز از روز یکشنبه 24 آذرماه و با حضور 34 بازیکن، نخستین اردوی خود را در بهبهان تشکیل خواهد داد. این اردو در حالی تا روز پنجشنبه 28 آذرماه ادامه خواهد داشت که این تیم خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کند.

لازم به ذکر است که در این اردو نیز، فرید عرب‌زاده از خارگ، به عنوان تنها بازیکن دعوت شده از استان بوشهر حضور خواهد داشت، وی نیز در سال گذشته، همواره یکی از بازیکنان ثابت اردوی تیم ملی بوده است.

انتهای پیام/66006/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول