اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

رزمایش الی بیت‌المقدس در خارگ پایان یافت

رزمایش الی بیت‌المقدس پس از برگزاری عملیات‌های مختلف برای افزایش توان رزمی بسیجیان در خارگ به پایان رسید.

رزمایش الی بیت‌المقدس در خارگ پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از خارگ، نادر تعاون کردار فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) ناحیه خارگ و مسئول این عملیات ظهر امروز در مراسم اختتامیه این رزمایش اظهار کرد: رزمایش الی بیت‌المقدس از روز گذشته همزمان با دیگر استان‌ها در خارگ با استعداد یک گردان، به نام گردان شهید شکرالله آباش برگزار شد.

وی با بیان اینکه این رزمایش در اردوگاه آموزشی قدس و با رمز لبیک یا حسین (ع) برگزار شده است، افزود: هدف از برگزاری این رزمایش حفظ انسجام و افزایش توان رزمی گردان‌ها و بالا بردن روحیه بسیجیان بوده است.

تعاون کردار خاطرنشان کرد: ماموریت این رزمایش انجام عملیات‌های تاخیری، مقابله با اغتشاشات، پدافند غیرعامل، پیاده‌روی تاکتیکی شبانه در محدوده اردوگاه، امداد، نجات و دفاع از کوی و برزن و تیراندازی اعضای گردان به منظور بالا بردن توان نظامی و رزمی بسیجیان بوده است.

وی تصریح کرد: محور اصلی رزمایش ما عملیات دفاع از کوی و برزن بوده است که به صورت عملی همراه با انفجار به منظور مقابله با خطرات احتمالی و حفظ آمادگی گردان و نزدیک کردن شرایط به هنگام وقوع شرایط واقعی بوده است که این عمل در بیرون از محدوده گردان و در سطح شهر اجرا شد.

فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) خارگ یکی دیگر از مهم‌ترین اهداف این رزمایش را بالا بردن توانایی امداد و نجات عنوان کرد و افزود: این عمل با توجه به محدوده استراتژیک جزیره خارگ، به منظور آمادگی در هنگام بمباران‌های هوایی دشمن و مقابله با حوادث طبیعی نظیر سیل و زلزله و دیگر خطرات احتمالی انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: با دعوت از مربیان ویژه، کلاس‌های آموزش احکام، مبانی‌های عقیدتی و بصیرت‌افزایی برای این بسیجیان برگزار شد، که این نیز یکی از اهداف مهم ما در برگزاری این عملیات بوده است.

انتهای پیام/66006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول