اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بیمه سلامت گیلان خبر داد

پوشش 60 درصد جمعیت گیلان در بیمه سلامت

مدیر کل بیمه سلامت گیلان گفت: حدود 60 درصد جمعیت گیلان زیرپوشش بیمه سلامت استان هستند.

پوشش 60 درصد جمعیت گیلان در بیمه سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمود عاطف‌راد عصر امروز در نشست بیمه سلامت استان اظهار کرد: بیمه سلامت گیلان دارای 16 اداره در شهرستان‌های استان و 52 دفتر پیشخوان است.

مدیر بیمه سلامت گیلان با بیان اینکه این اداره با یک‌هزار و 942 موسسه در سطح استان عقد قرارداد بسته است، گفت: 170 قلم دارو در ماه‌های اخیر زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفتند که از مهم‌ترین اقدام‌های دولت و سازمان بیمه سلامت برای حمایت دارویی از بیماران خاص و صعب‌‌العلاج است.

وی مهم‌ترین خدمات و تسهیلات جدید اداره کل بیمه سلامت برای بیمه شدگان روستایی در گیلان را افزایش بسته خدمتی سطح نخست برای پزشکان خانواده مراکز بهداشتی درمانی روستایی عنوان کرد.

عاطف‌راد افزایش قرارداد با 19 دفتر پیشخوان جدید برای عملیات بیمه‌گری و معافیت بیمه‌شدگان روستایی از رعایت نظام ارجاع برای بیماران خاص و صعب‌العلاج و اورژانس را از دیگر خدمات بیمه سلامت برشمرد.

وی با تصریح بر اینکه امکان تایید داروی اینترنتی در تمام شهرستان‌ها فراهم شده است، خاطرنشان کرد: برای اینکه بیمه شدگان روستایی و شهرستان‌ها به مرکز استان مراجعه نکنند تایید نسخ پاراکلینیک و پذیرش و رسیدگی به اسناد خسارت متفرقه به شهرستان‌ها تفویض شده است.

به گفته این مسئول، حدود 60 درصد جمعیت گیلان زیرپوشش اداره کل بیمه سلامت استان قرار دارند.

انتهای پیام/2300/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول