اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو:

فدراسیون آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی در استان‌ها را دارد

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: این فدراسیون آمادگی برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی به منظور دانش‌افزایی مربیان، داوران و شناگران در استان‌ها از جمله قزوین را دارد.

فدراسیون آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی در استان‌ها را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محسن سمیعی‌زاده در مجمع انتخابات ریاست هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قزوین که عصر امروز با حضور محسن حق‌شناس مدیرکل ورزش و جوانان استان، داوران، مربیان و ورزشکاران این رشته ورزشی در سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار داشت: توجه به آموزش‌های پایه شنا در استان‌ها از مهم‌ترین برنامه‌های این فدراسیون است.

وی با بیان اینکه بدون توجه به شهرستان‌ها مدال‌آوری در شنا امکان‌پذیر نیست، افزود: برای رسیدن به موفقیت در عرصه ملی ورزشکاران هیچ نقطه‌ای از کشور نباید از چشم پنهان بمانند.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با اشاره به رشد و پیشرفت شناگران قزوینی در سال‌های اخیر بیان کرد: قزوین در سال‌های اخیر رشد جهنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای در این رشته داشته و امروز به یکی از پایگاه‌های اصلی شنا در کشور تبدیل شده است.

سمیعی‌زاده به تأکیدات پیامبر گرامی اسلام (ص) در خصوص یادگیری و پرداختن به شنا اشاره کرد و گفت: با توجه به این موضوع مدیران ورزش باید توجه ویژه‌ای به این رشته نشان دهند.

این مسئول جایگاه این رشته در ورزش جهان را با اهمیت دانست و افزود: در مسابقات جهانی این رشته در اسپانیا که پس از المپیک 2012 برگزار شد، ورزشکاران 202 کشور دنیا حضور داشتند که این تعداد شرکت‌کننده را به جز دو و میدانی در هیچ رشته‌ای نمی‌توان مشاهده کرد که این نشان‌دهنده میزان اهمیت شنا در ورزش است.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با اشاره به اینکه با شیوه‌های سنتی مدیریتی و هزینه‌محور در ورزش نمی‌توانیم به توفیق چندانی دست پیدا کنیم، یادآور شد: به جای نگاه هزینه‌ای به ورزش باید به آن به دید یک عامل درآمدزا نگاه کرد که قطعاً با مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی مناسب می‌توان به آن دست پیدا کرد.

انتهای پیام/77004/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول