اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنای کردستان:

رقابت‌های شنای پیشکسوتان کردستان پایان یافت

رئیس هیئت شنای کردستان از پایان رقابت‌های پیشکسوتان انتخابی استان و میزبانی شهر سنندج در رقابت‌های کشوری این رشته در هفته جاری خبر داد.

رقابت‌های شنای پیشکسوتان کردستان پایان یافت

علی بصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مسابقه انتخابی شنای پیشکسوتان استان در بخش مردان با حضور 45 شناگر در 8 رده سنی برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات در رده‌‌های سنی 25 تا 29، 30 تا 34، 35 تا 39، 40 تا 44، 45 تا 49، 50 تا 54، 55 تا 59 و 60 تا 64 سال برگزار شد.

رئیس هیئت شنای کردستان با بیان اینکه شناگران این رقابت از شهرستان‌های قروه، بیجار، سقز، سنندج و کامیاران بوده‌اند، گفت: ورزشکاران در 3 ماده 50 متر قورباغه، 50 متر کرال سینه و 50 متر کرال پشت به رقابت با یکدیگر پرداختند.

بصری با بیان اینکه در این رقابت 8 نفر برتر مشخص شدند تصریح کرد: 5 تن از این شناگران در قالب تیم استان حضور خواهند داشت اما به دلیل ضعیف بودن 3 قهرمان دیگر، کمیته فنی برای تعیین این نفرات تصمیم خواهد گرفت.

وی افزود: علی بصری، فرشید صادقی، آرمین احمدی، ساعد شاهویی از سنندج و رامین اسدنژاد از کامیاران نفراتی هستند که قرار است برای رقابت در قالب تیم استان حضور داشته باشند.

رئیس هیئت شنای کردستان همچنین از برگزاری مسابقات کشوری پیشکسوتان به میزبانی اردوگاه سلیمان خاطر خبر داد و گفت: این رقابت‌ها پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.

بصری تصریح کرد: رقابت‌های قهرمانی کشور در دو نوبت صبح و عصر در روزهای 28 و 29 آذر ماه در 12 رده سنی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار استان کردستان میزبانی رقابت‌های شنای پیشکسوتان ایران را بر عهده گرفته است، اظهار کرد: این رقابت‌ها از رده‌های سنی 25 تا 80 سال برگزار می‌شود.

رئیس هیئت شنای کردستان افزود: تا امروز 14 استان و نزدیک به 80 شناگر برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند که البته ما ظرفیت پذیرش تا 100 شناگر را هم خواهیم داشت.

بصری افزود: علی بصری، فرشید صادقی، ساعد شاهویی و رامین اسدنژاد شناگران پیشکسوت استان از بخت خوبی برای کسب عنوان در پیکارهای شنای قهرمانی بزرگسالان مردان کشور برخوردارند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه میزبانی شایسته کردستان و حضور قدرتمند شناگران این استان در رقابت‌ها حاضر شود.

انتهای پیام/79012/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول