اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصمیم کادرفنی تیم ملی واترپلو

شناگر قزوینی در اردوی تیم ملی واترپلو جوانان حضور یافت

با تصمیم مسئولان و کادرفنی تیم ملی واترپلو جوانان کشورمان حمیدرضا تقوی به اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت شد.

شناگر قزوینی در اردوی تیم ملی واترپلو جوانان حضور یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، تقوی که چندی پیش موفق شد به همراه تیم ملی واترپلوی جوانان کشورمان عنوان نایب‌قهرمانی قاره کهن آسیا را از آن خود کند و این عنوان ارزشمند را در ویترین افتخارات ورزشی خود به ثبت برساند، بار دیگر با تصمیم مسئولان کادر فنی تیم ملی واترپلو به اردوی جدید آماده‌سازی تیم ملی کشورمان دعوت شد.

تقوی اردوی آماده‌سازی خود را از روزهای گذشته به همراه دیگر ملی پوشان واترپلو کشورمان در تهران برگزار کرده است، اردویی که بدون شک نخستین اردو در راه آماده‌سازی تیم ملی واترپلو جوانان کشورمان برای حضور در مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان محسوب می‌شود.

دبیر هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: کادر فنی تیم ملی واترپلو جوانان کشورمان از 24 بازیکن برای حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی کشورمان دعوت کرده است.

علی شهروان‌مهر افزود: تیم ملی واترپلو جوانان کشورمان خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات واترپلو قهرمانی جهان آماده می‌کند و بدون شک این فرصت مناسبی برای تقوی این جوان قزوینی است تا یکبار دیگر با همت و اراده بلند و با ارائه بازی‌های مثال‌زدنی نظر و اعتماد کادر فنی را برای حضور در ترکیب نهایی تیم ملی واترپلو کشورمان جلب کند.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری این هیئت ورزشی برای تقویت واترپلو استان بیان کرد: در سال‌های اخیر با جذب شناگران علاقمند در رده‌های نونهالان و نوجوانان تیم خوبی را در این رشته تشکیل داده‌ایم که یکی از این استعدادها همین حمیدرضا تقوی است که در حال حاضر در اردوی آماده‌سازی تیم ملی واترپلو کشورمان حضور یافته است.

دبیر هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان قزوین حضور تقوی در اردوی آماده‌سازی تیم ملی واترپلو کشورمان را اتفاق خوبی برشمرد و عنوان کرد: بدون شک حضور این ورزشکار قزوینی این اعتماد به نفس و انگیزه را به دیگر ورزشکاران رشته ورزشی واترپلو استان می‌دهد که آنان هم می‌توانند با تلاش بیشتر جواز حضور در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی را کسب کنند.

شهروان‌مهر اظهار امیدواری کرد که با کار و تلاش بیشتر در این رشته، واترپلو قزوین به روزهایی برسد که در کنار قدرت‌های برتر این رشته ورزشی در سال‌های آینده به یکی از قطب‌های اصلی کشورمان تبدیل شود.

انتهای پیام/77004/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول