اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا دهه مبارک فجر صورت می‌گیرد

راه‌اندازی انبار امدادی جمعیت هلال احمر محلات

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از راه‌اندازی انبار امدادی جمعیت هلال احمر محلات تا دهه مبارک فجر خبر داد.

راه‌اندازی انبار امدادی جمعیت هلال احمر محلات

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مرتضی سلیمی پیش از ظهر امروز در نشست با نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: انبار امدادی یکی از نیازهای اساسی جمعیت هلال احمر است که اقدامات لازم برای احداث این انبار در محلات انجام شده و امید می‌رود در دهه مبارک فجر شاهد ایجاد این انبار باشیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت مباحث علمی و لزوم آشنایی امدادگران و داوطلبان با آخرین علوم و فنون امداد رسانی ایجاد مرکز علمی کاربردی جمعیت هلال احمر در این شهرستان را در دستور کار قرار داده‌ایم که تلاش داریم هر چه سریع‌تر این مرکز را در محلات ایجاد کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی همچنین از ایجاد زمینی مناسب به منظور ایجاد بالگرد در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان ساخت: ایجاد بالگرد نیازمند زمین است که امیدواریم با همکاری و مساعدت مسئولان ذی‌ربط زمین مورد نیاز را تهیه و برای ایجاد امکانات بالگرد آماده سازیم.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: نقش مثبت هلال احمر در امداد رسانی حوادث بر هیچ کس پوشیده نیست.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی احیای جان یک انسان را در حکم احیای جامعه دانست و تصریح کرد: اگر همه اقشار آموزش‌های لازم را فرا بگیرند، در مواقع بروز حادثه میزان خسارت‌های حوادث به حداقل ممکن کاهش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: نقش هلال احمر در زمان وقوع حوادث نقشی محوری و برجسته است و این نهاد غیر دولتی با پشتوانه مردم، خیران و اعضای حمایتی به ویژه نقش جوانان داوطلب خدمات ارزشمندی را ارائه کرده و می‌کند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بهترین خصلت این نهاد در زمان وقوع حوادث و در راستای خدمت ‌رسانی به مردم خلوص نیت و مهرورزی است که از درد و آلام حادثه ‌دیدگان تا حد زیادی می‌کاهد.

فرماندار محلات نیز گفت: جمعیت هلال احمر عمده فعالیت خود را به موضوع آمادگی و آموزش کمک‌های اولیه متمرکز کرده است.

غلامعلی یارمحمدی افزود: تلاش برای تسکین آلام بشری، تفاهم متقابل، صلح و دوستی و حمایت و سلامت زندگی از جمله اهداف جمعیت هلال احمر است.

وی در ادامه افزود: شعار جمعیت هلال احمر این است که در هر خانواده ایرانی باید حداقل یک نفر آموزش دیده وجود داشته باشد که باید در این راستا تلاش شود.

انتهای پیام/87013/ر40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول