اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان خبر داد

امدادرسانی به بیش از 1900 نفر توسط جمعیت هلال احمر همدان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: از روز پنجشنبه تاکنون توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان همدان به یک‌هزار و 935 نفر در سطح استان امدادرسانی شده است.

امدادرسانی به بیش از 1900 نفر توسط جمعیت هلال احمر همدان

حسین اشرفی  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: از روز پنجشنبه با شروع بارش برف در سطح استان شاهد 11 مورد کولاک بوده‌ایم.

وی با اشاره به امدادرسانی‌های انجام شده در سطح استان افزود: در این مدت 16 مورد حوادث جاده‌ای، دو مورد حادثه شهری اتفاق افتاده که توسط نیروی هلال احمر امدادرسانی شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان بیان داشت:‌ یک‌هزار و 704 نفر نیز با آغاز بارش برف در سطح استان در برف و کولاک گرفتار شده بودند.

وی با اشاره به تلاش بی‌وقفه نیروهای عملیاتی هلال احمر یادآور شد: در حوادث جاده‌ای 240 نفر دچار حادثه شده بودند.

اشرفی با اشاره به امدادرسانی به یک‌هزار و 935 نفر طی این مدت توسط جمعیت هلال احمر استان ابراز کرد: از این تعداد 18 نفر به بیمارستان منتقل شده و 29 نفر نیز سرپایی درمان شده‌اند.

وی مجموع اسکان‌یافتگان را 857 نفر عنوان کرد و افزود: 513 بسته غذایی نیز بین این افراد توزیع شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان تصریح کرد: نیروی عملیاتی شرکت کننده در این عملیات 224 نفر روز در قالب 53 تیم بود.

وی با اشاره به 38 بار اعزام آمبولانس و انتقال مجروحان تصادفات و حادثه‌دیدگان به بیمارستان‌ها اضافه کرد: با توجه به گشت‌زنی تیم‌های امداد در این مدت زمان حضور در صحنه عملیات از 15 و 10 دقیقه به پنج دقیقه و 33 ثانیه کاهش یافت.

اشرفی در پایان خاطرنشان کرد: 66 مورد نیز رهاسازی با ست سبک و سنگین هیدرولیک توسط گروه‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان صورت گرفت.

انتهای پیام/89006/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول