اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان:

پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر دوگنبدان راه‌اندازی شد

نائب رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان گفت: پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر دوگنبدان توسط مهندسین جوان شهرستان طراحی و راه‌اندازی شد.

پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر دوگنبدان راه‌اندازی شد

فرزاد حیدری پیش از ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: شورای اسلامی شهر دوگنبدان برای نخستین بار اقدام به طراحی و راه‌اندازی پایگاه اطلاع‌رسانی این شورا نموده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان ابراز داشت: این کار توسط مهندسین جوان شهرستان صورت گرفته است و در این سایت به بیان برنامه‌ها و عملکرد اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان پرداخته می‌شود.

حیدری افزود: راه‌اندازی این سایت با هدف آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی در زمینه عملکرد منتخبین مردم شریف دوگنبدان در شورای اسلامی شهر دوگنبدان است.

وی با اعلام آدرس سایت به نشانی Shora-dogonbadan.ir و دعوت از عموم مردم برای بازدید و اعلام نظرات خود در این سایت تصریح کرد: مردم شریف دوگنبدان با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر دوگنبدان می‌توانند از مهم‌ترین مصوبات شورای اسلامی شهر اطلاع یابند.

حیدری گفت: شهروندان همچنین می‌توانند در این سایت از زمان برگزاری کمیسیو‌ن‌ها و جلسات شورا و زمان ملاقات با هر یک از اعضای شورای شهر مطلع شوند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر دوگنبدان ابراز کرد: مردم شریف دوگنبدان همچنین می‌توانند نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق « فرم تماس با ما » که در پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر دوگنبدان قرار داده شده است، به صورت غیر حضوری با اعضای شورای شهر در میان بگذارند.

حیدری تأکید کرد: این نخستین گام در راستای حرکت به سوی الکترونیکی کردن مجموعه شورای شهر و شهرداری دوگنبدان در راستای برقراری ارتباط بیشتر و مطلوب‌تر با مردم است.

انتهای پیام/82001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول