اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک طنزپرداز گلستانی:

گرگان را نجات دهید/ خروجی جلسات شورا به نفع مردم باشد

یک طنزپرداز گلستانی با بیان اینکه منتخبان مردم باید نسبت به وضعیت شهر دغدغه داشته باشند، خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر گرگان گفت: شهر را نجات دهید.

گرگان را نجات دهید/ خروجی جلسات شورا به نفع مردم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، کیوان صالحی صبح امروز در نشست اعضای شورای اسلامی شهر گرگان با چهره‌های فرهنگی استان گلستان اظهار داشت: وقتی شهر از فجایع در معرض انفجار قرار دارد و یک حادثه در آستانه پدیده، مسئله، مشکل، معضل، بحران و یا فاجعه است باید برای آن چاره‎اندیشی شود.

وی با بیان اینکه شورائیان باید وقت خود را روی موضوعات مهمتر هزینه کنند، تصریح کرد: اینکه چرا روز گرگان 20 شهریور انتخاب شده مهمتر است یا معضلاتی که در سطح شهر به چشم می‎خورد.

گرگان از ظرفیت‎های خوبی برخوردار است

این طنزپرداز گلستانی از وضعیت جاده ناهارخوران، طبیعت، چایخانه سنتی، طرح تفکیک زباله، تکدی‎گری، مسافربرهای شخصی و ... ابراز نارضایتی کرد و افزود: هر روز یک اتفاق ناخوشایند در گوشه‎ای از شهر اتفاق می‎افتد که باید نسبت به آن توجه شود.

صالحی با بیان اینکه گلستان به ویژه شهر گرگان از ظرفیت‎های خوبی برخوردار است، خاطرنشان کرد: گرگان از طبیعت، کوه، جنگل، دریا، خلیج، خاویار، تاریخ و تمدن برخوردار است اما چرا با وجود این همه ظرفیت، گردشگران کمی وارد این شهر توریستی می‎شود بنابراین باید نسبت به آن حساس شد و راه‎حل را پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه گذشته هر ملتی، ریشه آن است، ابراز داشت: ما درباره گذشته هر چه دلتان بخواهد داریم اما مهمتر از آن این است که برای آینده برنامه‎ریزی درستی کنیم.

مردم شهر گرگان لایق بهترین‎ها هستند

این طنزپرداز گلستانی با تاکید بر اینکه باید شادی و طراوت را به مردم هدیه کنیم، گفت: شورای شهر باید نگاه خود را به این مسائل معطوف کند.

صالحی با بیان اینکه مردم شهر گرگان لایق بهترین‎ها هستند، اظهار داشت: شهری که از زوایای مختلف دارای استعداد و زیبایی است باید به درستی از آن بهره‎برداری شود.

وی از وضعیت سرعت‎گیرهای داخل خیابان‎های اصلی انتقاد کرد و گفت: برخی از این سرعت‎گیرها بسیار وحشتناک هستند و امکان واژگونی خودروها را فراهم می‎کنند و گاهی رد شدن از روی آنها به گونه‎ای است که انگار باید روی برج گرگان فرود آمد.

این طنزپرداز گلستانی با بیان اینکه انتقاد باعث پیشرفت می‎شود، خاطرنشان کرد: اعضای شورا نباید علیه یکدیگر سخن بگویند بلکه باید درباره چیزهای مهم وقت گذاشته شود و خروجی آن به نفع مردم باشد چراکه معتقدم مردم گرگان لایق بهترین‎ها هستند.

انتهای پیام/83001/س40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول