اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس:

مسئولان دماوند در تمام برنامه‌های خود به ورزش توجه داشته باشند

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری،‌ اعضای شورای شهر، فرماندار، مسئول ورزش و جوانان و تمام مدیران برنامه‌ریزی شهرستان باید در برنامه‎ریزی‌های خود توجه و اهتمام ویژه‌ای به امر ورزش داشته باشند.

مسئولان دماوند در تمام برنامه‌های خود به ورزش توجه داشته باشند

حمیدرضا مشهدی‎عباسی در حاشیه مراسم استقبال از ورزشکاران قهرمان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران بیان کرد: بیشتر ورزشکاران شهرستانی ‌از نظر مالی حمایت نمی‌شوند و با هزینه‌های شخصی خود به میادین بین‌المللی و جهانی وارد شده اند.

وی ادامه داد:‌ با این وجود، این عزیزان با همت بلند و تلاش و انگیزه بالای خود، هم برای کشور و هم برای شهر و منطقه خود افتخار می‌آفرینند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: از این‎رو، باید تمام مسئولان برای توسعه ورزش‎های قهرمانی،‌ گام‌های بلندتری برداشته و در بخش تخصیص اعتبار و تقسیم بودجه، ورزش و به خصوص ورزش قهرمانی را به صورت ویژه در نظر داشته باشند.

مشهدی عباسی با تأکید مجدد بر لزوم توجه همه به امر ورزش اظهار کرد:‌ ما نیز به نوبه خود باید زمینه درخشش ورزشکاران و جوانان شهرستان را در میادین کشوری و قاره‌ای و جهانی فراهم کنیم.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ بنده نیز به عنوان نماینده و منتخب مردم در مجلس، از انجام هرگونه کمک و پیگیری دریغ نخواهم کرد و همراه ورزشکاران و ورزش‌دوستان بوده و خواهم بود.

وی در پایان حضور گرم و پرشور مردم و مسئولان شهرستان در مراسم استقبال از قهرمانان را حاکی از این دانست که امر ورزش و به خصوص ورزش قهرمانی و توجه به آن، جایگاه اصلی و واقعی خود را یافته است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار،‌ شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس ورزش و جوانان شهرستان و شمار دیگری از مسئولان و مردم‌ برای استقبال از دو نفر از ورزشکاران دماوندی و دو نفر از ورزشکاران رودهنی در یکی از میادین اصلی گیلاوند گرد هم آمده بودند.

این گزارش حاکی است؛‌ مجید بزرگی و سعید نادری از دماوند، با ثبت رکورد جدید به نام خود در رقابت‌های آسیایی پاورلیفتینگ در فیلیپین، موفق به کسب مدال طلا و مقام نخست این مسابقات شدند.

همچنین فرامرز میرکیانی از رودهن در گروه پیشکسوتان مقام اول و فرزندش، امید میرکیانی در گروه جوانان و نوجوانان مقام‌ دوم گروه‌های خود در سطح آسیا را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/2568/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول