اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای شهر گرگان مطرح شد

انتقاد از روش جدید درآمدزایی غیرقانونی شرکت گاز گلستان

یک عضو شورای اسلامی شهر گرگان از نحوه درآمدزایی غیرقانونی شرکت گاز گلستان رمزگشایی و انتقاد کرد.

انتقاد از روش جدید درآمدزایی غیرقانونی شرکت گاز گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدرضا سبطی صبح امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: متاسفانه شرکت گاز استان گلستان از طریق یک راه حل و روش جدید اقدام به درآمدزایی برای اداره متبوع خود کرده است.

وی با بیان اینکه مستندات ادعای فوق به طور کامل جمع‎آوری شده است، تصریح کرد: ابداع جدید شرکت گاز گلستان به این صورت بوده که یکسری قبوض صوری و فرمایشی را ابتدا ارائه می‎دهد که شامل قسمت‎های مشترک کم‎مصرف، با مصرف متعارف و پرمصرف است و با اینکه آن خانوار به مسافرت رفته یکبار خط تیره، بار دوم به همین منوال دارای خط تیره و اما بار سوم این مشترک تبدیل به یک مشترک پرمصرف می‎شود.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه شرکت گاز گلستان متخلف است، ادامه داد: بنده به عنوان عضو شورا این موضوع را مطرح کرده و تقاضا دارم تا شرکت گاز گلستان به شورا دعوت شده تا نسبت به این موضوع پاسخگو باشد.

سبطی خاطرنشان کرد: بیش از 50 مورد وجود دارد که ادعای فوق را اثبات می‎کند و به هر حال در میان 300 هزار جمعیت بالاخره یک نفر پیدا می‎شود که این مسائل را پیگیری کند.

تجهیزات تبلیغات شهری مدام در حال تغییر است

وی در خصوص وضعیت تبلیغات شهری گرگان بیان داشت: وظیفه شورا یک کار شورایی است و چندین جلسه مفصل برای تبلیغات شهری ترتیب داده شد.

سبطی افزود: آیا اموالی که اکنون در حوزه تبلیغات شهری وجود دارد توسط شهرداری خریداری شود؟ یا بهتر است که پیمانکار این ابزار و تجهیزات را خریداری کند و در قالب مزایده آن امتیاز را واگذار کنیم.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: استدلال موافقان این بود که تجهیزات تبلیغات شهری اعم از سخت‎افزاری و نرم‎افزاری مدام در حال تغییر است لذا به نفع شهرداری نیست که وارد حوزه سرمایه‎گذاری شود.

سبطی با بیان اینکه ما می‎خواهیم بخش خصوصی قدرتمندتری داشته باشیم، افزود: نباید اشتباه گرفته شود، ما کمیته امداد نیستیم که بخواهیم برای شرکت‎های ضعیف و ناتوان اشتغالزایی کنیم.

وی با بیان اینکه نیت اعضا دلسوزانه است، یادآور شد: موضوعات مصوب اگر قرار است بدعت نو بر آن گذاشته شود به معنای این است که در هر مصوبه ایجاد خدشه شود که این اصلا به صلاح شورای شهر نیست.

انتهای پیام/83001/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول