اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی:

نخستین مطالبه مردم جنوب استان بوشهر ارتقای وضعیت بهداشتی است

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: نخستین مطالبه مردم جنوب استان بوشهر ارتقای وضعیت بهداشتی است.

نخستین مطالبه مردم جنوب استان بوشهر ارتقای وضعیت بهداشتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح امروز در نشست کارگروه راهکارهای ارتقای ارایه خدمات بهداشتی و درمانی منطقه ویژه پارس اظهار داشت: خدمت به مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و همه باید در این راستا اهتمام ورزند.

وی افزود: خدمت‌رسانی به مردم باید با بهترین کیفیت انجام شود و همه مسئولان موظفند شبانه‌روزی برای رضایتمندی مردم تلاش کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی ضمن بیان این نکته که نخستین مطالبه مردم ارتقای وضعیت بهداشت در منطقه است خاطرنشان کرد: در ملاقاتی که حدود یک ماه پیش با وزیر نفت در این زمینه داشتم وی قول تشکیل کارگروه راهکارهای ارتقای ارایه خدمات بهداشتی و درمانی منطقه ویژه پارس را به بنده دادند و عمل به وعده تشکیل این کارگروه که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تحقق پیوست را به فال نیک می‌گیریم.

احمدی تصریح کرد: اگر بخواهیم مردم این منطقه را از هر گونه آسیب‌های احتمالی دور نگه داریم باید با نیازسنجی و آسیب‌شناسی دقیق پیامدهای آن را در نظر بگیریم و راه‌حل نهایی آن توسعه پایدار و متوازن برای پرهیز از نتایج ناخواسته ورود صنعت به منطقه است.

وی ادامه داد: اکنون که نمایندگان وزارت‌خانه‌های بهداشت و درمان و نفت در این جلسه حضور دارند امیدواریم با راهکارها و تصمیماتی که در مقوله بهداشت و درمان در این جلسه اتخاذ می‌شود مطالبه اصلی مردم در این زمینه پاسخ داده شود.

احمدی یادآور شد: مردم این منطقه از آلایندگی‌های نفت و گاز در عذاب هستند و باید بهترین خدمات بهداشتی و درمانی به مردم این منطقه ارائه شود.

انتهای پیام/2451/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول