اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

محکومیت 870 میلیون ریالی قاچاقچی خودرو در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از محکومیت 870 میلیون ریالی قاقچاقچی خودرو در زنجان خبر داد.

محکومیت 870 میلیون ریالی قاچاقچی خودرو در زنجان

حمیدرضا عزیزپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بر اساس گزارش ماموران دایره مبارزه با کالای قاچاق نیروی انتظامی استان زنجان مبنی بر کشف خودرو خارجی پرونده این متخلف در تعزیرات حکومتی استان زنجان مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به بررسی‌های انجام شده در زمینه تخلفات این قاچاقچی تصریح کرد: بر اساس حکم شعبه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان این قاچاقچی به پرداخت 870 میلیون ریال جریمه محکوم شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در ادامه از رسیدگی به پرونده قاچاق قرص‌های انرژی‌زا در استان اشاره کرد و گفت: طی روزهای گذشته با تلاش ماموران نیروی انتظامی استان زنجان مقادیری قرص‌های انرژی‌زا از کف یک دستگاه خودرو سواری کشف شد.

این مسئول با بیان اینکه پس از ارجاع این پرونده به اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان بررسی پرونده در دستور کار قرار گرفت، ادامه داد: بنا به حکم شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان این قاچاقچی به ضبط داروهای مکشوفه محکوم شده است.

عزیزپور خاطرنشان کرد: همچنین این قاچاقچی به پرداخت 140 میلیون ریال جزای نقدی نیز محکوم شده است.

وی از رسیدگی به یک پرونده در زمینه قاچاق روسری نیز در این اداره کل اشاره کرد و اذعان داشت: به موجب حکم قطعی شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان قاچاقچی 478 ثوب انواع روسری‌های خارجی به ضبط کالاهای مکشوفه محکوم شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان متذکر شد: این قاچاقچی علاوه بر مورد مذکور به پرداخت 50 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق جمهوری اسلامی نیز محکوم شده است.

انتهای پیام/73005/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول