اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد

محکومیت میلیاردی قاچاقچی دارو در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از محکومیت میلیاردی قاچاقچی دارو در زنجان خبر داد.

محکومیت میلیاردی قاچاقچی دارو در زنجان

حمیدرضا عزیزپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی روزهای اخیر شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان به یک پرونده قاچاق در زمینه داروهای انرژی‌زا رسیدگی کرده است.

وی با اشاره به اینکه این قاچاقچی محکوم به ضبط خودروی حامل کالاهای قاچاق محکوم شده است، تصریح کرد: ضبط کالاهای مکشوفه که شامل انواع پودر و داروهای انرژی‌زا است، نیز از دیگر محکومیت‌های این قاچاقی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان اذعان داشت: همچنین قاچاقچی مذکور به پرداخت یک میلیارد و 620 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق جمهوری اسلامی ایران محکوم شده است.

این مسئول در ادامه با اشاره به سایر پرونده‌های رسیدگی شده توسط شعبه رسیدگی به جرائم کالا و ارز اظهار گفت: رسیدگی به پرونده کاپشن‌های قاچاق چینی از جمله پرونده‌های رسیدگی شده توسط این شعبه است که بر اساس حکم صادره این قاچاقچی به ضبط کالاهای کشف شده محکوم شده است.

عزیزپور تصریح کرد: پرداخت 137 میلیون ریال جزای نقدی نیز از دیگر محکومیت‌های این قاچاقچی است که اقدام به قاچاق 96 ثوب انواع کاپشن‌های نایلونی چینی کرده بود.

انتهای پیام/73005/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول