اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهریار در مجلس:

بیمارستان 313 تختخوابی شهریار تا 20 سال آینده هم افتتاح نمی‌شود

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم تخصیص اعتبارات لازم برای احداث بیمارستان 313 تختخوابی این شهرستان گفت: با این بودجه‌ها بیمارستان فوق تا 20 سال دیگر هم افتتاح نمی‌شود.

بیمارستان 313 تختخوابی شهریار تا 20 سال آینده هم افتتاح نمی‌شود

حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: مردم ساکن شهرستان شهریار در کنار شهروندان قدس و ملارد تنها از سه بیمارستان برخوردار هستند که به طور قطع این تعداد بیمارستان جوابگوی نیاز مردم نیست.

وی تصریح کرد:‌ زمانی که به مسئولان می‌گویم که ما به بیمارستان جدید و مراکز درمانی بیشتر نیاز داریم، می‌گویند شهریار نزدیک تهران است و مردم می‌توانند از امکانات تهران استفاده کنند.

این نماینده مجلس افزود: این توجیه‌ها قابل قبول نیست و نمی‌توان از احداث بیمارستان و خدمات‌رسانی به مردم به بهانه نزدیکی به پایتخت چشم‌پوشی کرد.

گروسی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در شهریار مبنی بر اینکه احداث بیمارستان 313 تختخوابی این شهرستان که در سفر استانی دولت قبل به تصویب رسید، چه سرنوشتی پیدا کرده است، گفت: این بیمارستان تنها مربوط به دولت قبل نیست.

وی ادامه داد: سه رئیس جمهور قبلی در طول دوران تصدی مسئولیت به شهریار آمدند و کلنگ احداث این بیمارستان را به زمین زدند،‌ اما تا به امروز هیچ اقدامی برای ساخت آن انجام نشده است.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی افزود: کار احداث بیمارستان و یا هر طرح دیگری تنها با کلنگ‌زنی تمام نمی‌شود و باید با تخصیص بودجه و اعتبارات مالی مورد نیاز مشکل مردم را برطرف کرد.

گروسی گفت: با تشکیل دولت جدید درباره این بیمارستان با مسئولان دولت صحبت کردم و قرار شد بودجه‌ای برای این کار اختصاص دهند.

وی متذکر شد: بودجه به اندازه‌ای محدود بود که همان زمان تاکید کردم با این اعتبارات تا 20 سال دیگر هم بیمارستان 313 تختخوابی شهریار ساخته و افتتاح نمی‌شود.

گروسی در پایان از مسئولان دولت خواست تا با نگاه ویژه به این موضوع پرداخته و مشکلات مردم شهریار که ناشی از کمبود مراکز بیمارستانی است را با تخصیص اعتبارات مالی لازم کاهش دهند.

انتهای پیام/2302/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول