اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست راهداری تویسرکان خبر داد

آماده‌باش شبانه‌روزی راهداری تویسرکان در فصل زمستان

سرپرست راهداری راه و شهرسازی تویسرکان از آماده‌باش شبانه‌روزی نیروهای خدمات‌رسان راهداری تویسرکان خبر داد و گفت: 37 نیروی انسانی باتجربه و آشنا به تمام راه‌های شهرستان با امکانات و تجهیزات سخت‌افزاری خدمات ارائه می‌دهند.

آماده‌باش شبانه‌روزی راهداری تویسرکان در فصل زمستان

ابراهیم نانکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در  تویسرکان، با بیان اینکه راهدارخانه دولایی و مرکزی تویسرکان به امکانات ضروری مختص فصل سرما تجهیز شده است، اظهار کرد: دو اکیپ نیروی انسانی کاردان و متخصص در حوزه راهداری در دو راهدار‌خانه شهرستان با آمادگی کامل مستقر هستند و برای مسافران در راه‌ مانده نیز امکانات اولیه مهیاست.

وی از آماده‌باش شبانه‌روزی نیروهای خدمات‌رسان زمستانی راهداری تویسرکان خبر داد و گفت: 37 نیروی انسانی باتجربه و آشنا به تمام راه‌های شهرستان با امکانات و تجهیزات سخت‌افزاری به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

سرپرست راهداری راه و شهرسازی تویسرکان افزود: آماده‌سازی 2 هزار و 500 تن نمک و ماسه، 20 هزار لیتر گازوئیل و 20 دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین برف‌روب برای روان‌سازی و تسهیل تردد وسایط نقلیه در جاده‌ها به‌ هنگام بارش برف و یخبندان، بخشی از اقدامات انجام گرفته از سوی راهداری شهرستان است.

وی به استقرار نمک در گردنه‌های روستاهای سوتلق، دولایی و اشتران اشاره کرد و متذکر شد: تمهیدات لازم در راستای روان‌سازی مسیرهای صعب‌العبور در سطح شهرستان صورت گرفته است.

نانکلی با اشاره به هماهنگی و تعامل دوسویه دهیاران و راهداری، افزود: به منظور تسهیل  رفت و آمد مردم مسیرهای مورد نظر در این روزها دهیاران با دریافت شن و ماسه در این خصوص اقدام می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون مأموران راهداری شهرستان تمام مسیرها را با تمام توان در اسرع وقت پاکسازی کردند، بیان کرد: با فعالیت شبانه‌روزی اکیپ‌های راهداری هیچ مشکلی به وجود نیامده است.

سرپرست راهداری راه و شهرسازی تویسرکان از مردم و رانندگان خواست که سعه صدر داشته باشند و خاطرنشان کرد: ما بر اساس اولویت‌بندی امور پاکسازی راه‌ها را انجام می‌دهیم شهروندان مطمئن باشند ما تلاش می‌کنیم که در کمترین زمان خدمات لازم را به آن‌ها عرضه کنیم.

وی ادامه داد: بازدید، پاکسازی و لایروبی پل‌های بزرگ به منظور جلوگیری از آب‌گرفتگی و سیلاب در فصل بارش نزولات آسمانی از دیگر برنامه‌هایی است که به صورت مستمر در تمام نقاط فوق در سطح شهرستان پیگیری و انجام می‌شود.

نانکلی با تاکید بر توجه و دقت مردم به نظم و مقررات ترافیکی و اطلاع‌رسانی جاده‌ها، تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی فصل زمستان، رانندگان باید به تجهیزاتی نظیر زنجیر چرخ، تست روند چگونگی باز و بسته کردن زنجیر چرخ خودرو، پر بودن باک خودرو از بنزین، رعایت سرعت مجاز، کنترل بخاری خودرو، مجهز باشند زیرا با رعایت این نکات مهم ضمن سلامت و رفاه حال راننده، موقعیت همراهان و دیگر افراد در مسیر حرکت نیز تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه رانندگان باید در زمستان با دقت بیشتری رانندگی کنند، یادآور شد: مجهز شدن رانندگان به اطلاعات دقیق از سامانه‌های اطلاع‌رسانی جاده‌ای، در سالم ماندن و به هنگام رسیدن به مقصد نقش زیادی دارد.

سرپرست راهداری راه و شهرسازی تویسرکان ضمن تأکید بر لزوم توجه به‌ علائم راهنمایی و رانندگی به ویژه در زمستان خاطرنشان کرد: علائم و تابلو‌های راهنما بر اساس شرایط آب و هوایی جاده‌ها بازرسی و ساماندهی شده‌اند.

انتهای پیام/89010/ط40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول