اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندهی انتظامی استان زنجان:

عمده کشفیات مواد مخدر زنجان ورودی دیگر استان‌ها است

فرماندهی انتظامی استان زنجان با اذعان به افزایش مصرف و کشف مواد مخدر گفت: عمده کشفیات این حوزه مربوط به ورودی‌ها دیگر استان‌هاست.

عمده کشفیات مواد مخدر زنجان ورودی دیگر استان‌ها است

سردار علی رضا صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از اجرای 24 طرح مبارزه با مواد مخدر از آغاز سال جاری خبر داد و افزود: با اجرای این طرح‌ها یک هزار و 600 معتاد کارتن خواب ولگرد دستگیر شده‌اند.

وی اضافه کرد: با اجرای طرح‌های مبارزه با مواد مخدر 18 باند تهیه و توزیع مواد عفیونی منهدم شده است.

فرماندهی انتظامی استان زنجان از کشف و ضبط 550 کیلو گرم انواع مواد مخدر از آغاز سال جاری خبر داد و گفت: تریاک با 315 کیلوگرم در راس مواد کشف شده قرار دارد.

این مقام انتظامی به کشف 18 کیلوگرم حشیش از آغاز سال جاری تا کنون اشاره و تصریح کرد: طی این مدت پنج کیلوم شیشه هم کشف و ضبط شده است.

سردار صالحی با اشاره به آماده سازی محل‌های نگهداری معتادان در زنجان گفت: با اجرای این طرح معتادان برای بهبودی به این اماکن منتقل می‌شوند که به کاهش وقوع جرم در سطح جامعه کمک می‌کند.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد وضعیت استان زنجان در مورد مواد مخدر در مقایسه با دیگر استان‌ها گفت: وضعیت این زنجان در مقایسه با استان‌های هم‌سطح مطلوب است.

فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به وضعیت مهاجر پذیری زنجان به لحاظ داشتن دانشجویان غیر بومی و همچنین وضعیت جغرافیایی اضافه کرد: با بررسی مجموع این شرایط وضعیت زنجان به لحاظ استفاده از مواد مخدر مطلوب ارزیابی می‌شود.

این مسئول با اشاره به آسان شدن تولید مواد مخدر صنعتی متذکر شد: نیروی انتظامی استان زنجان به مجرمان اجازه تاسیس لابراتوار نداده است.

سردار صالحی با اذعان به افزایش مصرف مواد مخدر صنعتی تاکید کرد: در بخش مواد مخدر عموم کشفیات مربوط به ورودی از استان‌های دیگر است.

انتهای پیام/73004/س40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول