اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رزمایش غدیر 92 صورت گرفت؛

کشف بیش از 6 هزار کیلوگرم مواد مخدر در کرمان

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان گفت: بیش از 6 هزار و 245 کیلوگرم انواع موادمخدر همراه با قاچاقچیان و متهمان سابقه‌دار در رزمایش غدیر 92 کشف شده است.

کشف بیش از 6 هزار کیلوگرم مواد مخدر در کرمان

سردار حسین چناریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به برگزاری رزمایش غدیر 92 در جنوب کرمان اظهار داشت: این رزمایش هم‌اکنون در شهرهای جیرفت، عنبرآباد، رودبار، منوجان، قلعه‌گنج، کهنوج و فاریاب در حال اجرا است.

وی افزود: هدف از رزمایش غدیر 92 پاکسازی مناطق آلوده و جرم‌خیز از لوث وجود قاچاقچیان مسلح مواد مخدر، متهمان در حال تعقیب، جمع‌آوری سلاح‌های غیرمجاز و برخورد با دارندگان آن، دستگیری عوامل شرارت و ناامنی، کشف اموال مسروقه و ... است.

چناریان با اشاره به اینکه در این رزمایش تاکنون 157 قبضه سلاح که عمدتاً به همراه متهم هستند، کشف شده است، عنوان کرد: همچنین بیش از 6 هزار و 245 کیلوگرم انواع موادمخدر همراه با قاچاقچیان و متهمین سابقه‌دار در این رزمایش کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه در مجموع بیش از 4 هزار و 246 نفر تاکنون در این رزمایش دستگیر شده‌اند، تصریح کرد: این رزمایش با توان عملیاتی و اطلاعاتی بومی استان و بهره‌گیری از معاونت‌ها و پلیس‌های تخصصی، فرماندهی‌های انتظامی شهرستان‌ها و توان رزمی یگان‌های تکاوری در منطقه تا دستیابی به اهداف مورد نظر ادامه دارد.

چناریان بیان داشت: امیدواریم با اجرای این رزمایش بتوانیم در راستای ارتقا امنیت استان کرمان، شادی روح شهدای انتظامی و افزایش رضایتمندی شهروندان گام برداریم.

به گزارش فارس، رزمایش غدیر 92 که هم‌اکنون در جنوب استان کرمان در حال برگزاری است، بامداد روز گذشته با رمز «یا زهرا (س)» اجرای نخستین عملیات رزمایشی خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/2655/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول