اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح عملیاتی پلیس

37 خرده فروش مواد مخدر در استان مرکزی دستگیر شدند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی گفت: 37 خرده فروش مواد مخدر در تداوم طرح عملیاتی پلیس استان مرکزی در حوزه مبارزه با مواد مخدر دستگیر شدند.

37 خرده فروش مواد مخدر در استان مرکزی دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، محمد حسنی افزود: پلیس به عنوان نهاد واسط امنیت به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی برخورد با معضل مواد مخدر را با قاطعیت تمام دنبال می کند.

وی بیان کرد: در سطح استان نیز به منظور پاسخگویی به مهمترین دغدغه شهروندان، طرح برخورد با قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر به عنوان اولویتی مهم در طرح‌ریزی‌های انتظامی مورد تاکید بوده و در حال اجرا است.

حسنی ادامه داد: در تداوم این طرح ماموران انتظامی در سطح استان موفق شدند تعداد 37 خرده فروش مواد مخدر را دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر را از آنان کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اعتیاد به مواد مخدر را به عنوان یکی از جدی‌ترین مسائل اجتماعی و زمینه ساز بروز بسیاری از آسیب‌ها و انحرافات اجتماعی خواند و بر لزوم فرهنگ‌سازی در راستای پیشگیری و گسترش مواد مخدر با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استانی تاکید کرد.

انتهای پیام/87001/ی/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول